آذری: امیدوارم حق فوتبال ایران در پرونده شکاری از باشگاه های روسی گرفته شود، فولاد لیاقت قرار دریافت در کنار 6 باشگاه حرفه ای را داشت

به گزارش مجله زیتوا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد این باشگاه لیاقت قرار دریافت در جمع باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران را داشته است.

آذری: امیدوارم حق فوتبال ایران در پرونده شکاری از باشگاه های روسی گرفته شود، فولاد لیاقت قرار دریافت در کنار 6 باشگاه حرفه ای را داشت

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره اینکه قرار است رأی فیفا پیرامون پرونده رضا شکاری به زودی اعلام شود, گفت: من هم این موضوع را شنیده ام و امیدوارم هرچه زودتر این رأی صادر شود. این شکایتی است که علیه باشگاه های روستوف و روبین کازان به فیفا برای احقاق حق یک باشگاه ایرانی شده است و ما هم طبق وظیفه و مسئولیتی که به دوش مان بوده تا آخرین لحظه برای به ثمر رسیدن آن تلاش کردیم.

وی با بیان اینکه بعد از رفتن شکاری به روسیه این حق باشگاه ذوب آهن بود که به دنبال حق و حقوقش باشد.، ادامه داد: مطمئناً تصمیمات حقوقی فیفا باید کاملاً بررسی شود، اما ما کما کان امیدواریم حق فوتبال ایران را از باشگاه های روسی بگیریم. امیدوارم با صدور رأی فیفا حق به حق دار برسد و یک باشگاه ایرانی نتیجه مدت ها کار حقوقی و پیگیری اش را بگیرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه امروز (چهارشنبه) کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال اعلام نمود باشگاه فولاد خوزستان پیروز به کسب مجوز حرفه ای بین المللی شده است, شرح داد: ما اولین تیمی بودیم که مدارک مان را برای بررسی ارسال کردیم، اما در ارسال مدارک یکی از فرم ها اشتباهی اجرا شده و همین باعث شده بود تا کمیته صدور مجوز حرفه ای برای ما مجوز ملی لحاظ کند. در ادامه ما از عزیزان کمیته استیناف خواهش کردیم که یک بازنگری صورت بگیرد و در نهایت مشخص شد مدارک باشگاه برای مجوز حرفه ای کافی بوده است.

آذری با تشکر از اعضای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای بابت فرصت مجددی که به باشگاه فولاد داده شد, خاطر نشان کرد: این لیاقت باشگاه فولاد خوزستان بود که با توجه به زیرساخت ها و پارامتر هایی که دارد، مجوز حرفه ای کسب کند. این جای تقدیر و تشکر از همکاران مان در باشگاه فولاد را دارد که توانسته است در کنار فقط شش باشگاه دیگر ایرانی پیروز به کسب این عنوان شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 243

به "آذری: امیدوارم حق فوتبال ایران در پرونده شکاری از باشگاه های روسی گرفته شود، فولاد لیاقت قرار دریافت در کنار 6 باشگاه حرفه ای را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: امیدوارم حق فوتبال ایران در پرونده شکاری از باشگاه های روسی گرفته شود، فولاد لیاقت قرار دریافت در کنار 6 باشگاه حرفه ای را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید