اجرای پنج پروژه پیرایش شهری در جداره های خیابان شوش شروع شد

به گزارش مجله زیتوا، شهردار منطقه 11 تهران گفت: پروژه پیرایش پنج فضای بی دفاع شهری در خیابان شوش با هدف ارتقای سیما و منظر شهری از روز گذشته شروع شده است و تا یک ماه آینده یکی از این پروژه ها تکمیل خواهد شد.

اجرای پنج پروژه پیرایش شهری در جداره های خیابان شوش شروع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره شرح داد: در این پروژه 5 فضای باقیمانده از توسعه شهری دوره های گذشته که در مقطع کنونی شرایط مناسبی نداشتند انتخاب و پس از اتمام طراحی، از ابتدای هفته عملیات پیرایش آن ها شروع شده است.

آبادیان اضافه کرد: این پنج فضای به جای مانده که در خیابان شوش حد فاصل وحدت اسلامی تا میدان راه آهن قرار دارند؛ به اسم فضای بی دفاع شهری تلقی شده و در راستای ارتقای سیما و منظر شهری و بعلاوه کاهش نقاط بی دفاع در برنامه پیرایش شهری قرار گرفتند.

آبادیان با بیان این که تخریب جداره های بدمنظر شروع و دیوار چینی و نماسازی در گام بعدی قرار خواهد گرفت؛ ادامه داد: اجرای کف سازی، فضای سبز و مبلمان شهری هم در دستور کار واقع شده است.

به گفته شهردار منطقه 11 تا سه ماه آینده پروژه پیرایش شهری خیابان شوش به طور کامل به اجرا در می آید و تا یک ماه آینده هماقدامات یکی از فضا های انتخاب شده تکمیل می گردد و شاهد ارتقای سیما و منظر شهری رونق مالی و افزایش شور و نشاط در یکی از خیابان های تاریخی تهران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1519

به "اجرای پنج پروژه پیرایش شهری در جداره های خیابان شوش شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پنج پروژه پیرایش شهری در جداره های خیابان شوش شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید