اختصاص بسته سرمایه گذاری در بودجه 1400 شیراز

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/فارس رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز، از اختصاص بسته سرمایه گذاری 150هزار میلیارد ریالی در بودجه 1400 شهرداری این کلانشهر اطلاع داد.

اختصاص بسته سرمایه گذاری در بودجه 1400 شیراز

محمدتقی تذروی پنج شنبه 6 آبان در نهمین جلسه کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به دستور کار اولین جلسه مبنی بر به جانمایی و احداث شهربازی بزرگ شیراز، پس از ارائه گزارشی در مورد جانمایی این پروژه از پیگیری این موضوع در کمیسیون گردشگری و زیارت شورا اطلاع داد

او اضافه نمود: مقرر شده که این موضوع در کمیسیون گردشگری و زیارت مصوب و برای جذب و معین سرمایه گذار به کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری ارجاع گردد.

بعلاوه آنالیز موضوع پروژه های اوراق مشارکت شهرداری شیراز با موضوع تکمیل، فروش و سرمایه گذاری در این پروژه ها دومین دستور کار این جلسه بود که مورد بحث و گفتگو نهاده شد و مقرر شد شیوه نامه جذب کارگزار بازاریابی و فروش در جلسه آینده کمیسیون مورد بازبینی قرار گیرد.

تذرویی در خصوس سومین دستور کار این جلسه هم گفت: تکلیف بودجه سال 1400 کمیسیون به شهرداری برای انعقاد قرارداد سرمایه گذاری از جمله مباحثی است که در این جلسه مورد آنالیز قرار می گیرد.

به گفته او، مبلغ انعقاد قرارداد اعتبار، 61 هزار و 600 میلیارد ریال بوده که با اضافه شدن بندی مبنی بر تهیه 150 هزار میلیارد ریال، بسته سرمایه گذاری تصویب و به صحن شورای اسلامی شهر شیراز ارجاع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1613

به "اختصاص بسته سرمایه گذاری در بودجه 1400 شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بسته سرمایه گذاری در بودجه 1400 شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید