اردوغان: میلیون ها مهاجر و آواره به سوی اروپا حرکت خواهند کرد

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه اعلام نمود: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه مقارن با اِعمال فشار بر کشورهای غربی در مورد درگیری ها در سوریه ادعا کرد که میلیون ها مهاجر و آواره به زودی به سوی اروپا حرکت خواهند کرد.

اردوغان: میلیون ها مهاجر و آواره به سوی اروپا حرکت خواهند کرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تهدید اروپا توسط ترکیه به سوء استفاده از پناهجویان در حالی مطرح شده است که خبرگزاری فرانسه ساعاتی پیش در پیامی توئیتری نوشته بود: سخنگوی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت که اتحادیه اروپا از ترکیه انتظار دارد به توافقات صورت گرفته درخصوص مهاجران و پناهجویان متعهد باشد.

واکنش امروز برلین به اقدام روزهای اخیر آنکارا در تهدید اتحادیه اروپا به لغو توافق فیمابین در سال 2016 میلادی در مورد مهار هجوم پناهجویان به قاره سبز از مرزهای ترکیه اشاره دارد.

این در حالیست که پس از مقابله ارتش سوریه با تروریست های مورد حمایت ترکیه در شمال این کشور، آنکارا به سَبک گذشته درتلاش است تا با زیرپاگذاشتن توافق پیشین خود با اتحادیه اروپا، راستا عبوری آواراگان به سوی قاره سبز را باز بگذارد.

شایان ذکر است، اتحادیه اروپا دیروز یکشنبه و مقارن با اوج گیری تنش ها به دنبال تجاوز ارتش ترکیه به خاک سوریه و درگیری میان آنها، خواهان برگزاری نشست فوق العاده ای درباره ادلب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 547

به "اردوغان: میلیون ها مهاجر و آواره به سوی اروپا حرکت خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: میلیون ها مهاجر و آواره به سوی اروپا حرکت خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید