افزایش 157 درصدی ورود خودرو به گیلان

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/گیلان جانشین فرماندهی انتظامی گیلان همزمان با شروع طرح نوروزی از افزایش 157 درصدی ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به استان اطلاع داد و گفت: از مسافران انتظار می رود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به هشدارهای پلیس در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا و پیشگیری از جرائم یاریگر کادر درمان و نیروی انتظامی باشند.

افزایش 157 درصدی ورود خودرو به گیلان

سرهنگ حسین حسن پور امروز در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز 1400 که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در رشت برگزار گردید، اظهار کرد: استان گیلان با توجه به شرایط اقلیمی و نقاط گردشگری سالانه مقصد تعداد زیادی از مسافران است.

وی از ورود 423 هزار خودرو از محورهای ورودی به استان گیلان از ابتدای نوروز تا به امروز و افزایش 157 درصدی ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته اطلاع داد و اضافه نمود: از مسافران انتظار می رود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به هشدارهای پلیس در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا و پیشگیری از جرائم یاریگر کادر درمان و نیروی انتظامی باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به ابلاغ هشدارهای هوشیاری و مراقبتی به ماموران پلیس در ایام تعطیلات نوروز با توجه به حجم بالای ورود مسافر به استان، توضیح داد: تقویت توان عملیاتی شهرستان ها و عوامل گشتی در حوزه انتظامی و ترافیکی از نمونه اقدامات فرماندهی انتظامی گیلان در راستای تامین نظم و امنیت در این ایام است.

این مقام انتظامی از بکارگیری کارکنان ستادی به عنوان نیروهای یاریی در شهرستان ها اطلاع داد و گفت: به منظور جلوگیری و کاهش جرائم در شهرستان رشت پس از شناسایی 10 نقطه حائز اهمیت، با بهره گیری از تیم های انتظامی سعی در پیشگیری از جرائم در این نقاط داریم.

سرهنگ حسن پور به رصد مداوم فضای مجازی توسط پلیس اشاره نمود و گفت: با بهره گیری از ظرفیت 1080 نفری پلیس های افتخاری و همچنین 1275 نفر از نگهبانان مراقبتی و حفاظتی سعی در یاری رسانی به ماموران انتظامی داریم.

وی با بیان اینکه استفاده از خودروهای سازمان های دولتی در راستای برقراری نظم و امنیت از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان گیلان در نوروز 1400 است، اعلام کرد: تا به امروز 45 دستگاه خودرو به همراه راننده در اختیار ناوگان خودرویی پلیس قرار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان به راه اندازی 518 واحد گشت های انتظامی، ترافیکی، تخصصی و نظارتی اشاره نمود و گفت: نصب بنرهای آموزشی در سطح شهرستان های استان از اقدامات پیشگیرانه پلیس گیلان در نوروز است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهرستان های ماسال و املش در رنگ بندی آبی کرونایی و مابقی شهرستان های استان گیلان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند، گفت: در حال حاضر 309 بیمار کرونایی در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

سرهنگ حسن پور با بیان اینکه از ابتدای طرح ممنوعیت تردد ورود به شهرهای قرمز و نارنجی تا به امروز بیش از 24 هزار 35 مورد اعمال قانون شده اند، گفت: 648 هزار و 404 خودرو نیز به علت عدم توجه به تردد شبانه از ساعات 21 الی 3 بامداد در استان گیلان جریمه شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1287

به "افزایش 157 درصدی ورود خودرو به گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 157 درصدی ورود خودرو به گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید