اقدامات شایسته ای در جهت ارتقای اینترنت در کشور اجرا شده است، ما نباید به یک ماهواره اکتفا کنیم

به گزارش مجله زیتوا، اسحاق جهانگیری در ملاقات ویدئو کنفرانسی با فعالان عرصه ارتباطات از اقدامات صورت گرفته در این حوزه قدردانی کرد.

اقدامات شایسته ای در جهت ارتقای اینترنت در کشور اجرا شده است، ما نباید به یک ماهواره اکتفا کنیم

به گزارش خبرنگار ، صبح امروز اسحاق دنیاگیری، معاون اول رئیس جمهور با فعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز دنیای ارتباطات، گفت وگو کرد. دنیاگیری در این کنفرانس گفت: اقدامات شایسته ای در راستای ارتقای اینترنت در کشور صورت گرفته است و من از همه کسانی که در رسیدن به این هدف کوشش کردند، تشکر می کنم و ان شالله به لطف این ایام و به برکت شب های قدر هم و غم مردم زدوده گردد.

دنیاگیری در بخشی از اظهارات خود بیان نمود: افتخاری بود که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در خدمت شما بودم و چون سال جاری، سال آخر فعالیت ما در دولت است، دیداری با نهادها و وزارت خانه ها داشته باشیم و با ارائه گزارش ها به نتیجه ای غنی برای ادامه فعالیت هایمان در این یک سال برسیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط کرونا همه بخش های کشور را درگیر خودش نموده و امور جاری کشور تحت تاثیر این ویروس است. نباید در اتفاقات کرونایی ماند و باید اصلاحات مورد نظر را در بخش های ممکن پیش ببریم. این دیجیتالی شدن دنیا در کشور ما بحث جدی است که ما در بحث آموزش دیدیم که، تعطیل نشد و هر خانه و خانواده تبدیل به مدرسه و دانشگاه شد و امروز مدرسه و دانشگاه به درون تلفن همراه رفت و دغدغه ما این است که برای خانواده هایی که دسترسی به تلفن همراه ندارند، و از آموزش مجازی محروم شدند را رسیدگی کنیم.

دنیاگیری ادامه داد: تبعات زیادی در دوران کرونا اتفاق می افتد و باید به این سمت برویم که از این فرصت استفاده کنیم و درون جامعه دچار عقب افتادگی نگردد. باید عوامل مساعد مالی و اجتماعی را ارزیابی کنیم و در دستور کار و تقویت قرار دهیم. من تصورم این است که وقتی به امور رسیدگی به دوران کرونا فکر می کنیم، لنگرگاه رسیدگی و اقدام به این امور سازمان ارتباطات است و رسیدگی به آن نیازمند برنامه ریزی مدون است.

معاون اول رئیس جمهور در بخش پایانی اظهارات خود خطاب به کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقداماتی که شما در بخش زیرساخت ها انجام دادید، اتفاق بسیار مهمی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد نموده است و به نظر می آید با آینده ای که پیش بینی می گردد، خیلی از این امور صورت گرفته است. ما نباید به یک ماهواره اکتفا کنیم و به فکر ماهواره عظیم تر باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 730

به "اقدامات شایسته ای در جهت ارتقای اینترنت در کشور اجرا شده است، ما نباید به یک ماهواره اکتفا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات شایسته ای در جهت ارتقای اینترنت در کشور اجرا شده است، ما نباید به یک ماهواره اکتفا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید