اینوتکس 2022 میزبان برگزاری 4 رویداد تخصصی ریورس پیچ خواهد بود

به گزارش مجله زیتوا، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) در پارک فناوری پردیس، 4 رویداد تخصصی ریورس پیچ در حوزه های هلال احمر، صنایع معدنی و سنگ آهن، صنعت نفت و صنعت مواد غذایی برگزار می گردد.

اینوتکس 2022 میزبان برگزاری 4 رویداد تخصصی ریورس پیچ خواهد بود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبر نمایشگاه اینوتکس، همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) در پارک فناوری پردیس، 4 رویداد تخصصی ریورس پیچ در حوزه های هلال احمر، صنایع معدنی و سنگ آهن، صنعت نفت و صنعت مواد غذایی برگزار می گردد. در این رویداد قرار است صنعت گران و شرکت های مختلف به بیان احتیاج های خود بپردازند و در میان حاضرین نیز از شرکت های فناور و کسانی که توانایی پاسخ دادن به این احتیاج ها را دارند، راهکار های خود را متناسب با احتیاج مطرح شده ارائه خواهند داد.

ارائه احتیاج های فناورانه هلال احمر ایران

نخستین رویداد تخصصی ریورس پیچ با مو ضوع ارائه احتیاج های فناورانه هلال احمر برگزار می گردد. این رویداد در راستای تحقق اهداف کشور در سال فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین، در زمینه ایجاد یک ارتباط قوی و پایدار بین بخش های مختلف صنعت و اکوسیستم نوآوری کشور است. در این راستا باتوجه به توافق اجرا شده با جمعیت هلال احمر، به عنوان یک سازمان بزرگ با زیرمجموعه های مختلف دارای احتیاج فناورانه، ارائه خواهد شد.

پس از هماهنگی های اجرا شده با شرکت دانش بنیان کاریزاعتماد، کارگزار فن بازار ملی ایران، احتیاج های جمعیت هلال احمر ایران در حوزه های امداد و نجات، دارو و درمان و تجهیزات پزشکی احصا شده و قرار است روز سه شنبه مورخ 20 اردیبهشت 1401 راس ساعت 10 صبح، در نمایشگاه اینوتکس 2022 ارائه گردد. پس از ارائه احتیاجها، برگزاری جلسات B2B برای آنالیز توانمندی ها و انتخاب فناوران برای انجام مذاکرات نهایی صورت خواهد پذیرفت.

شرکت های فناور و علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند با کارگزار برگزاری این رویداد از طریق شماره تلفن 09056225164 در ارتباط باشند.

ارائه احتیاج های فناورانه صنعت نفت

صنعت نفت ایران با صد و یازده سال سابقه، تقریبا عمری برابر با عمر فراوری صنعتی نفت در دنیا دارد. با این وجود، صنعت نفت در کشور ما به لحاظ مالی و فنی برای همگامی با پیشگامان این حوزه در دنیا احتیاج به رویکردی تازه و طرحی نو دارد. توجه به بازار بالقوه بزرگی که در برابر شرکت های فعال در صنعت نفت ایران است، ضرورت توجه به توانمندسازی و یاری به ورود شرکت های جوان ایرانی به این حوزه را دو چندان می نماید. چرا که استفاده از فناوری و نوآوری شرکت های نوپا در این صنعت باعث افزایش سرعت و پیشرفت آن خواهد شد و در صورت عدم بروزرسانی این صنعت بزرگ، کشور همواره باید وابسته و دنباله رو شرکت های خارجی باشد. از این رو، این طرح و رویکرد نو در مدیریت کلان صنعت نفت و به خصوص درباره نوآوری طی چند سال گذشته مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

در این راستا مرکز نوآوری انرژیک رویداد Energic Call For Solution را در روز چهارشنبه 21 اردیبهشت، آغاز ساعت 10 برگزار خواهد نمود. این رویداد در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس و در راستای ارائه احتیاج ها و چالش های فناورانه گروه توسعه انرژی پاسارگاد و شرکت انرژی دانا با هدف حل چالش های صنعت از طریق کارآفرینان و فناوران داخلی، برگزار می گردد.

در این رویداد شرکت های دانش بنیان و فناور فرصت این را خواهند داشت تا راه چاره های فناورانه خود را مطرح نمایند و در جهت رشد قرار گیرند. شرکت های بزرگ استعداد، توانایی و تفکر خلاق نوآفرینان را به کار می گیرند تا راهکار مناسب برای چالش های فناورانه خود بیایند.

مدیران ارشد این شرکت ها در این رویداد احتیاج ها و چالش های فناورانه خود را در مقابل شرکت های دانش بنیان و نوآور، واحد ها و تیم های فناور، استارت آپ ها، نخبگان و اساتید دانشگاهی علاقه مند ارائه خواهند کرد. این مسأله ها از دل فرآیند ها و عملیات روزمره شرکت ها استخراج می شوند و در نتیجه، راهکار آن ها برای شرکت ها بسیار ارزشمند خواهد بود و شرکت های دانش بنیان و فناوری که برای این مسأله ها راهکار ارائه بدهند می توانند اطمینان داشته باشند که مشتری مناسبی برای محصول شان وجود خواهد داشت.

مخاطبان بعد از این رویداد فرصتی خواهند داشت تا مناسب ترین راه چاره را برای حل چالش فناورانه آن شرکت ها ارائه دهند و فرایند بهم رسانی از طریق مرکز نوآوری انرژیک انجام خواهد شد.

در سرانجام ارائه طرح های پیشنهادی، کمیته داوری تخصصی شرکت دانش بنیان و فناور و راه چاره برتر را جهت انعقاد قرارداد انتخاب خواهد نمود.

ارائه احتیاج های فناورانه شرکت سنگ آهن مرکزی

با هدف اعلام و معرفی احتیاج ها و چالش های فناورانه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و دریافت راه چاره برون رفت از آن از طریق فناوران، متخصصان و پژوهشگران کشور، رویداد ملی معرفی احتیاج های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2022 روز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح در محل پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

در این رویداد احتیاج ها و چالش های فناورانه شرکت سنگ آهن مرکزی در حوزه های مختلف از طریق نمایندگان آن ارائه و معرفی خواهد شد و فناوران و متخصصانی که قادر به برطرف و یا ارائه راه چاره باشند، در قالب نشست های B2B با نمایندگان شرکت سنگ آهن مرکزی به مذاکره خواهند پرداخت.

رویداد ریورس پیچ شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به همت شبکه فن بازار ملی ایران، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و از طریق شرکت راه چاره تجارت پویا سورنا (فن بازار منطقه ای یزد) برگزار می گردد.

ارائه احتیاج های فناورانه صنعت مواد غذایی

در سال های اخیر شاهد حضور شرکت ها و برند های مطرح کشور در رویداد های مختلف نوآوری و فناوری بوده ایم. سال جاری هم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس 2022)، شبکه ملی فن بازار و شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با همکاری شرکت مهرام با هدف حمایت از شرکت های نوپا و استارتاپ ها و به جمع آوری و ارائه احتیاج های فناورانه صنعت غذایی اقدام نموده است.

این رویداد روز پنج شنبه 22 اردیبهشت ساعت 14 در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و در آن با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت شرکت های فناور و دانش بنیا، به برطرف احتیاج های احصاء شده یاری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1799

به "اینوتکس 2022 میزبان برگزاری 4 رویداد تخصصی ریورس پیچ خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینوتکس 2022 میزبان برگزاری 4 رویداد تخصصی ریورس پیچ خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید