با برنامه و استراتژی بازی کردیم، هر لحظه جریان بازی تغییر کرد

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از دور رفت رقابت های پلی آف لیگ برتر والیبال، دو تیم شهداب یزد و هراز آمل مقابل هم صف آرایی کردند و در خاتمه شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز آمل با نتیجه سه بر یک پیروز شدند.

با برنامه و استراتژی بازی کردیم، هر لحظه جریان بازی تغییر کرد

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل پس از پیروزی تیمش مقابل شهداب یزد گفت: پیش بینی یک ملاقات سخت را داشتیم. دو تیم عملکرد خوبی در جریان دور مقدماتی مسابقات داشتند و جزو تیم های خوب به شمار می آمدند و حتی در ملاقاتهای رودررو یک بار سهم هراز پیروزی شد و یک بار سهم شهداب یزد.

وی در ادامه تأکید کرد: اما امروز تیمی می توانست پیروز گردد که کم اشتباه و کم خطاتر ظاهر گردد. فشار زیادی بر هر دو تیم حاکم بود. رقابت تنگاتنگ، با برنامه و استراتژی داشتیم و هر لحظه جریان بازی تغییر می کرد. خوشحالم که بازیکنانم به بازی برگشتند. در ست های دوم و چهارم فاصله زیاد شد اما شاگردانم دستورات را به خوبی اجرا و جریان مسابقه را تغییر دادند.

عطایی در خاتمه گفت: امیدوارم بازی دوم هم به همین خوبی برگزار گردد و کسانی که مسابقه را تماشا می نمایند، لذت ببرند. به تیم خوب شهداب خسته نباشید گفته و این پیروزی را به شاگردانم تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1246

به "با برنامه و استراتژی بازی کردیم، هر لحظه جریان بازی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برنامه و استراتژی بازی کردیم، هر لحظه جریان بازی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید