بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرد

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی نموده و 37 پروژه دیگر نیز به زودی به اتمام می رسد.

بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرد

جواد قناعت، امروز سه شنبه 10 اسفندماه در شورای اداری درمیان اظهار کرد: فلسفه حضور رئیس بنیاد مستضعفان علاوه بر شروع طرح ساخت مسکن محرومین، آنالیز دیگر برنامه های بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در شهرستان درمیان بود چرا که این شهرستان منطقه هدف برای توسعه و پیشرفت در استان مطرح است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: امروز در سطح ملی حرکت مبارکی با موضوع خراسان جنوبی در شهرستان درمیان شروع شد و آن اجرای تفاهم نامه بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای ساخت 20 هزار مسکن محرومین بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این 20 هزار واحد مربوط به همه 31 استان کشور است، بیان کرد: سهمیه خراسان جنوبی 550 واحد بود، اما با پیشنهاد استانداری و موافقت ریاست بنیاد مستضعفان به هزار واحد افزایش یافت.

قناعت توضیح داد: بنیاد علوی در دو سال گذشته 64 باب پروژه را در شهرستان درمیان به اتمام رساندند و 37 پروژه را نیز در دستور کار دارند که به زودی به اتمام خواهد رسید.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: برای جامعه هدف شهرستان درمیان 38 پروژه را تعریف نموده ایم که برآورد اولیه آن 276 میلیارد تومان است.

قناعت یادآور شد: پیشنهاد ما این است که برای پیگیری، این پروژه ها را تقسیم و 115 میلیارد تومان اعتبار را منابع دستگاه های اجرایی استان (دستگاه های مختلف چون منابع طبیعی، جهاد، توزیع نیروی برق، بهزیستی و …) و 61 میلیارد تومان را بنیاد علوی تأمین کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1750

به "بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد علوی 64 پروژه را طی دو سال گذشته در درمیان عملیاتی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید