خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شرق کشور 31 فروردین 1400 است

به گزارش مجله زیتوا، بیرجند - خبرنگاران - معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: 31 فروردین سال آینده آخرین مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور است.

خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شرق کشور 31 فروردین 1400 است

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمود رمضانی اضافه نمود: اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حضور استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد برگزار می شود.

وی کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها، ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه ای به صورت منطقه ای و تقدیر از روزنامه نگاران برتر را از جمله اهداف این جشنواره مطرح کرد و گفت: مباحثی همچون نکوداشت مفاخر و شخصیت های ممتاز علمی و فرهنگی کشور در جهت تقویت مولفه های انسجام ملی نیز در این جشنواره دنبال می شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور در 2 بخش حرفه ای شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر و گزارش و در بخش موضوعی با عناوین جهش تولید، معرفی پروفسور معتمدنژاد و مدافعان سلامت و کرونا برگزار می شود.

وی اضافه نمود: آثاری که در بازه زمانی فروردین 1399 تا 31 فروردین 1400 تولید شده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

رمضانی به جوایز جشنواره هم اشاره کرد و گفت: در بخش حرفه ای به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال و به نفرات دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب 25 و 20 میلیون ریال اهدا می شود.

وی گفت: نفرات برتر بخش موضوعی نیز تندیس جشنواره لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال را دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند فراخوان جشنواره را از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به نشانی khj.farhang.gov.ir مشاهده کنند.

اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور با حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی به میزبانی این استان برگزار می شود و زمان اختتامیه جشنواره با توجه به شرایط کرونایی اعلام خواهد شد.

خراسان جنوبی زادگاه دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات نوین ایران است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1297

به "خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شرق کشور 31 فروردین 1400 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شرق کشور 31 فروردین 1400 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید