بهترین سوغات کبک را از این مکان ها بخرید، عکس

به گزارش مجله زیتوا، اگر قصد دارید به کانادا و شهر کبک سفر کنید، بهترین مغازه ها برای خرید سوغاتی را بشناسید تا نه تنها خاطرات سفرتان را به زیباترین شکل حفظ کنید، بلکه برای خانواده، دوستان و عزیزان تان یک سوغات خوب بخرید.

بهترین سوغات کبک را از این مکان ها بخرید، عکس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر به دنبال مکانی برای خرید یادگاری ها و سوغات خاص از سفر خود به شهر کبک هستید، مغازه ها، بازارها و گالری های زیادی در سراسر شهر به ویژه در محله ویو پورت (Vieux-Port) یا بندر قدیمی وجود دارند که می توانید به آن ها سر بزنید. امروز بعضی از بهترین مکان های کبک برای خرید سوغات را به شما معرفی خواهیم کرد.

مارشه دو ویو پورت

مارشه دو ویو پورت (Marché du Vieux-Port) بازار اصلیِ شهر کبک است و در تمام طول سال می توانید از آن بازدید کنید. فروشندگان زیادی در این بازار به فروش محصولات و مواد غذایی متنوع مشغول هستند. مارشه دو ویو پورت یکی از بهترین مکان های شهر کبک برای خریدِ سوغاتی های خوراکی است. محصولات افرا که بدون واسطه توسط تولیدکنندگان به فروش می رسند، نوشیدنیِ آیسد سایدِر (Iced Cider)، شیرینی جات و خوراکی های محلی که همگی نمونه هایی از آشپزی و فرهنگ غذاییِ کبک به شمار می فرایند، ازجمله محصولاتی هستند که در این بازار به فروش می رسند.

متی د آرت دو کبک

شورای مِتی د آرت دو کبک (Métiers dArt du Quebec) به معنای صنایع دستی کبک، نام سازمانی است که آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان بااستعداد محلی و دیگر محصولات دست ساز را جمع آوری می نماید. این آثار هنری در یک نمایشگاه تجاریِ سالانه به فروش می رسند. این سازمان همچنین دو مغازه را اداره می نماید. یکی از این مغازه ها در ویو پورت (Vieux Port) واقع شده است. در این مغازه می توانید انواع سوغاتِ کبک مانند زیورآلات دست ساز، لوازم دکوری، اکسسوری های فَشِن، اسباب بازی، لوازم آشپزخانه و دیگر صنایع دستیِ هنرمندان محلی را خریداری کنید.

ماگاسان ژنرال پی ال بلوان

ماگاسان ژنرال پی ال بلوان (Magasin General P.L. Blouin) یک مغازه به شکل یک فروشگاه عمومی است. این مغازه در ویو پورت قرار گرفته است. ماگاسان ژنرال، به عنوان یک مغازه سنتیِ سوغات در کبک انواع هدایا، وسایل کادویی و خرده ریز ها، عتیقه جات، سوغاتی مانند اتوماتیک، جاکلیدی، مَگنت و تی شرت را به فروش می رساند.

بوتیک دو موزه دو لا سیویلیزاسیون

اگر دوست دارید یک سوغات خاص که از دل فرهنگ کبک به وجود آمده است را از سفر خود به این شهر به یادگار داشته باشید، حتما سری به گیفت شاپِ موزه تمدن یا بوتیک دو موزه دو لا سیویلیزاسیون (Boutique du Musee de la civilisation) بزنید. این مغازه در یک بنای تاریخی قرار گرفته است که قدمت آن به سال 1751 باز می شود. در این مغازه می توانید آیتم های زیادی از نمایشگاه های مختلف موزه و آثاری از هنرمندان محلی را ببینید. زیورآلات و جواهرات، صنایع دستی کاغذی، ظروف آشپزخانه، سوغات خوراکی، کتاب، پوستر، اسباب بازی و کارت پستال نمونه هایی از سوغاتی هستند که می توانید در این گیفت شاپ خریداری کنید.

بوتیک آرتیزان کانادا

بوتیک آرتیزان کانادا (Boutique Artisans Canada) در سال 1997 در محله مدرن کوته دو لا فابریک (Cote de la Fabrique) تاسیس شد. این بوتیک در میان چندین مغازه متنوع و خاص قرار گرفته است. در بوتیک آرتیزان کانادا انواع آیتم های بافتنی، حکاکی شده، لباس های زنانه و مردانه و زیورآلات دست ساز و خاص را پیدا خواهید کرد.

اینویت آرت زون

در اینویت آرت زون (Inuit Art Zone) می توانید آثار هنرمندانه و خلاقانه ای از هنرمند کانادایی، ژان رابرت ویلهِلمی (Jean Robert Wilhelmy) که نتیجه 10 سال تجربه این هنرمند در عرصه هنرِ کانادا هستند را ببینید. آثار این گالری را می توانید به صورت آنلاین یا در داخل فروشگاه خریداری کنید. مجسمه ها، آثار چاپی و گرافیکی و محصولاتی مانند تی شرت، تقویم، بسته های کاغذ یادداشت ازجمله آثاری هستند که می توانید از این گالری خریداری کنید. همه این آثار هنری نمایانگر هنر و خلاقیت کبک شمالی و نوناووت (Nunavut) هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 964

به "بهترین سوغات کبک را از این مکان ها بخرید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوغات کبک را از این مکان ها بخرید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید