تفکر منفی مقامات دهلی نو نسبت به چین، هند را به غرب نزدیک نموده است

به گزارش مجله زیتوا، مشاور امنیت ملی پاکستان بیان کرد که تفکر منفی مقامات دهلی نو نسبت به چین، هند را به غرب نزدیک نموده است و باید قدرت های جهانی رفتار تبعیض آمیز با پاکستان در امور دفاعی و هسته ای را انتها دهند.

تفکر منفی مقامات دهلی نو نسبت به چین، هند را به غرب نزدیک نموده است

با تور چین قیمت ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، ناصر جنجوعه ژنرال بازنشسته و مشاور امنیت ملی پاکستان در واکنش به مخالفت غرب با برنامه هسته ای کشورش گفت: قدرت های دنیای رفتار تبعیض آمیز با پاکستان در امور دفاعی و هسته ای را انتها دهند.

وی اضافه کرد: تفکر منفی هند نسبت به چین، این کشور را به غرب نزدیک نموده است و چنین کاری دهلی نو را مستحق یاری بیشتر غربی ها نموده است.

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور امنیت ملی در نشست اقدامات همکاری های بین المللی برای توسعه صلح دنیای در اسلام آباد گفت: کشورهایی که ادعای برقراری صلح و امنیت در دنیا می نمایند باید پای میز مذاکره حاضر شوند.

جنجوعه اعلام نمود که پاکستان در دوران جنگ شوروی به افغانستان به مردم این کشور یاری کرد، در حالی که جامعه دنیای این کشور را تنها گذاشته بودند.

جنجوعه از قدرت های دنیای خواست که قربانی های پاکستان در جنگ های مختلف علیه تروریسم را درک و رفتار تبعیض آمیز با کشورش را متوقف نمایند.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا چندی قبل با ارائه ملاحظاتی در خصوص تامین امنیت هسته ای پاکستان گفته بود که پاکستان باید اقدامات بیشتری در خصوص امنیت برنامه هسته ای خود انجام دهد.

مقامات پاکستانی مدعی اند که امنیت برنامه هسته ای این کشور نسبت به هند بیشتر است زیرا اسلام آباد نسبت به دهلی نو اقدامات مناسب و بهتری در این خصوص انجام داده است.

.9

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 431

به "تفکر منفی مقامات دهلی نو نسبت به چین، هند را به غرب نزدیک نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفکر منفی مقامات دهلی نو نسبت به چین، هند را به غرب نزدیک نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید