تمجید فرانسوی های نسل 98 از دیدیه دشان

به گزارش مجله زیتوا، فرانسه برای دومین بار متوالی در فینال جام جهانی حضور دارد و این شانس را دارد که با موفقیت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

تمجید فرانسوی های نسل 98 از دیدیه دشان

کریستین کارمبو هم تیمی سابق دیدیه دشان در تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: دیدیه عملگرا است. دقیقاً همین. او در این جام با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرد اما او تصمیمات درستی گرفت و تغییرات درستی انجام داد و تیم مناسب خود را پیدا کرد.

کارمبو 52 ساله در سال 1998 به همراه دشان کاپیتان وقت فرانسه قهرمان دنیا شد.

کارمبو با تمجید از هم تیمی سابق خود گفت: او همه چیز را می بیند. به همین علت است که او اکنون در سومین فینال جام دنیای حضور دارد.

دشان 54 ساله با پیروزی در فینال جام دنیای مقابل آرژانتین در روز یکشنبه می تواند دومین مربی پس از ویتوریو پوتزو ایتالیایی گردد که تیمش را دو بار پیاپی به قهرمانی جام دنیای می رساند.

قبل از مسابقات، فرانسه مجبور بود با غیبت چند بازیکن برتر مانند کریم بنزما، پل پوگبا و انگولو کانته به علت مصدومیت کنار بیاید.

یوری یورکایف دیگر عضو فرانسه در جام دنیای 1998 فرانسه نیز کار دشان را تحسین کرد و گفت: او پس از یورو روزهای سختی را پشت سر گذاشت اما دیدیه نتیجه گیری درستی کرد و پیشرفت جدیدی را شروع کرد و کار بزرگی انجام داد. او یک رهبر واقعی است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1906

به "تمجید فرانسوی های نسل 98 از دیدیه دشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید فرانسوی های نسل 98 از دیدیه دشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید