توقف تنها خط اعتباری چین تایید شد، عسگراولادی: مسئولان بانکی دوطرف باید مذاکره نمایند

به گزارش مجله زیتوا، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه در حال حاضر اروپائی ها تمایلی به خرید نقدی از ایران ندارند، گفت: مهلت خط اعتباری چین به اتمام رسیده و مسئولان بانکی دو کشور باید با رایزنی ها این مشکل را رفع نمایند.

توقف تنها خط اعتباری چین تایید شد، عسگراولادی: مسئولان بانکی دوطرف باید مذاکره نمایند

با ما همراه باشید و با قیمت تور نوروزی چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

اسدالله عسگراولادی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران، در مورد جزئیات اتمام مهلت استفاده از تنها خط اعتباری چین برای فعالان مالی کشور، گفت: مهلت این خط اعتباری به اتمام رسیده و مسئولان بانکی دو کشور باید با رایزنی این مشکل را رفع نمایند.

وی با بیان اینکه فعالان مالی امروز فقط با یک بانک چینی همکاری می نمایند، اضافه نمود: درصددیم با رایزنی با طرف چینی تعداد بانک های چینی را برای گشایش فاینانس به 2 تا 3 بانک افزایش دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین اضافه نمود: در حال حاضر اروپائی ها تمایلی به خرید نقدی از ایران ندارند برای همین باید اقدامات لازم برای گشایش خطوط اعتباری فراهم گردد.

وی با اشاره به اینکه اتریش و ایتالیا تا حدودی مبادلات یورویی خود را با فعالان مالی شروع نموده اند، گفت: هنوز در نقل و انقال دلار مشکل داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 481

به "توقف تنها خط اعتباری چین تایید شد، عسگراولادی: مسئولان بانکی دوطرف باید مذاکره نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف تنها خط اعتباری چین تایید شد، عسگراولادی: مسئولان بانکی دوطرف باید مذاکره نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید