جایزه بهترین فیلم بخش آسیایی جشنواره هنگ کنگ به آخر هفته رسید خبرنگاران

به گزارش مجله زیتوا، فیلم کوتاه آخر هفته از جشنواره هنگ کنگ جایزه طلایی بهترین فیلم کوتاه بخش آسیایی را گرفت.

جایزه بهترین فیلم بخش آسیایی جشنواره هنگ کنگ به آخر هفته رسید خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه آخر هفته عنوان اولین فیلم آریو متوقع است که در بخش رقابتی بیست و ششمین جشنواره بین المللی هنگ کنگ از میان 10 فیلم فینالیست، جایزه طلایی بهترین فیلم کوتاه داستانی در بخش آسیایی را از آن خود کرد. همچنین فیلم های کوتاه دیدار، تابوت ساز و دنیا مینا به عنوان دیگر نمایندگان سینمای ایران در این جشنواره با دیگر آثار از سراسر دنیا به رقابت پرداختند. اختتامیه این دوره از جشنواره که با حمایت سازمان هنری این کشور اداره می گردد، مارس 2021 همزمان با نیمه اسفندماه امسال برگزار گردید.

بازیگران فیلم کوتاه آخر هفته فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی هستند.

در خلاصه داستان آخر هفته آمده است: 2 خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته اند، ولی معین می گردد که آن ها برای کار دیگری آنجا هستند و …

دیگر عوامل فیلم کوتاه آخر هفته عبارتند از طراحی و ترکیب صدا: پدرام بابایی، صدابردار: شهاب رضایی، جلوه های ویژه: مصطفی اوصانلو، مدیر فراوری: آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه ای: باران بن یاسین، دستیار فیلمبردار: آرمین متوقع، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم: هدی عمیدی.

آریو متوقع که دانش آموخته مقطع کارشناسی فیلمبرداری سینما از دانشگاه سوره است، فیلمبرداری بیش از 40 فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و نویسندگی، تهیه کنندگی، فیلمبرداری، تدوین و طراحی صحنه و لباس را نیز در این فیلم به عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1308

به "جایزه بهترین فیلم بخش آسیایی جشنواره هنگ کنگ به آخر هفته رسید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه بهترین فیلم بخش آسیایی جشنواره هنگ کنگ به آخر هفته رسید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید