جرجینا رودریگس: رونالدو بمب است، جذبش شده ام!

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران - جرجینا رودریگس، نامزد ستاره سرشناس یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو همچنان به کار مورد علاقه اش، مدلینگ می پردازد. او که حالا بیش از پیش سرش شلوغ است و شهرتش هم دوچندان شده غالبا با برند های معروف جهان به صورت انحصاری کار می نماید و بقیه وقتش را کنار رونالدو اعضای خانواده اش سپری می نماید.

جرجینا رودریگس: رونالدو بمب است، جذبش شده ام!

جرجینا هفته پیش در شرایطی برای شرکت در فشن شو پاریس با جت شخصی راهی این شهر شد و همانجا فرصتی دست داد تا مجله پاری مچ با او مصاحبه کند؛ جرجینا در این مصاحبه که بخش کوچکی از آن روی خروجی سایت این مجله فرانسوی قرارگرفته از علاقه اش به رونالدو، نحوه آشنایی شان و رفتار با بچه های کریس صحبت نموده است. در زیر خلاصه ای از صحبت ها او را می خوانید.

*ما پرستار بچه نداریم و افتخاری برایمان است که خودمان از بچه هایمان مراقبت می کنیم. البته خواهر عظیمترم هم زمان هایی که من در دسترس نباشم در این موضوع ما را کمک می نماید، ولی خودم بچه ها را به مدرسه می برم، آن ها را از مدرسه بر می گردانم و درس و مشق هایشان را در خانه با آن ها کار می کنم.

*زمانی که قرار بود دوقلو های کریس (از رحم اجاره ای) به جهان بیایند همه چیز را سازماندهی کردم. ضمن اینکه خیلی سریع هم از کریستیانو جونیور (پسر عظیم رونالدو) مراقبت کردم. او پسری دوست داشتنی، قدرشناس و بسیار باتربیت است که ارتباط بسیار بسیار خوبی با هم دارم. حضور کنار بچه ها برای ما کاملا ساده است به طوری که زندگی را دوست داشتنی تر نموده است. واقعیت این است که فرزندان کریس را درست عین فرزند خودم دوست دارم.

*خب از زمان آشنایی با کریس تا به الان همه چیز عین برق و باد گذشته است. ما ابتدا همدیگر را در خیابانی در مادرید دیدم. وقتی به خانه ام برگشتم آن قدر هیجان زده بودم که می ترسیدم حتی با خودم درباره اش حرف بزنم. چند وقت بعد، او به بوتیک لوکسی که آنجا به عنوان فروشنده مشغول به کار بودم آمد. سرنوشت طوری رقم خورد که یک شب با هم بیرون برویم. خب، اینطوری من وکریس برای اولین بار با یکدیگر هم صحبت شدیم. لحظه بسیار خاصی بود؛ با وجود اینکه ادم هازی زیادی اطراف ما بودند، ولی حس می کردیم فقط خودمان دو تا هستیم و بس.

*کریستیانو یکی از بهترین آدم هایی است که می شناسم. او از من مراقبت می نماید و رابطه بسیار خوبی با هم داریم. خب، بدیهیات را هم نمی توانم انکار کنم: او یک بمب است! جذبش شده ام و همه چیزش برایم جذاب است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 992

به "جرجینا رودریگس: رونالدو بمب است، جذبش شده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرجینا رودریگس: رونالدو بمب است، جذبش شده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید