جلیلوند: اجازه ندادیم طلا و نقره به دست کسی بیفتد، حسن زاده: برایمان مهم نبود چه کسی برنده می گردد

به گزارش مجله زیتوا، فینال تمام ایرانی وزن مثبت 94 کیلوگرم جوجیتسو مسابقات داخل سالن آسیا پایان یافت تا مدال طلا و نقره این وزن در به نام ایران ثبت گردد.

جلیلوند: اجازه ندادیم طلا و نقره به دست کسی بیفتد، حسن زاده: برایمان مهم نبود چه کسی برنده می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ترکمنستان، مسعود جلیلوند گفت:قبلا در این وزن فقط اماراتی ها قهرمان می شدند ولی الان چند سالی هست که سکوی این وزن متعلق به ایرانی هاست و هدف من و مسعود حسن زاده از همان ابتدا این بود که فینال با هم باشیم و اجازه ندادیم طلا و نقره این وزن به دست کسی بیفتد.

دارنده مدال طلای جوجیتسو مسابقات داخل سالن آسیا عنوان داشت: صحنه لذت بخشی است که پرچم کشور عزیزمان بخصوص سکوی اول و دوم آن در کنار هم و متعلق به ایران باشد. یکی از دلایلی که در فینال به هم فن نزدیم این بود که دوست نداشتیم دیگری را ببریم.

مسعود حسن زاده ضمن قدردانی از زحمات مربیان و مسئولان فدراسیون گفت: من و مسعود تا فینال همه حریفان را با قدرت شکست دادیم ولی در فینال دیدید که اصلا برایمان مهم نبود چه کسی برنده می گردد. همین که برای اولین بار در بازی های داخل سالن شاهد یک فینال تمام ایرانی بودیم برایمان لذت بخش است.

حسن زاده در انتها توضیح داد:خدا رو شکر توانستیم دو مدال ارزشمند برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنیم و همین برایمان ارزشمند است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 493

به "جلیلوند: اجازه ندادیم طلا و نقره به دست کسی بیفتد، حسن زاده: برایمان مهم نبود چه کسی برنده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلیلوند: اجازه ندادیم طلا و نقره به دست کسی بیفتد، حسن زاده: برایمان مهم نبود چه کسی برنده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید