خبرنگاران آغاز هفته کتاب با اشتراک عکس های برتر بچه ها و نوجوانان هرمزگان

به گزارش مجله زیتوا، بندرعباس- خبرنگاران- اشتراک عکس های برتر فراخوان پنج شنبه های عکس بچه ها و نوجوانان هرمزگان از کتاب های دوست داشتنی من در نخستین روز از هفته کتاب آغاز شد.

خبرنگاران آغاز هفته کتاب با اشتراک عکس های برتر بچه ها و نوجوانان هرمزگان

نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان روزشنبه در این باره گفت: کتاب های دوست داشتنی من، عنوان فراخوان پنج شنبه های عکس کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این استان است که از 13 آبان هم زمان با روز دانش آموز منتشر شده است.

فاطمه غفاری سروستانی افزود: از امروز 24 آبان ماه به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی آثار برتر این فراخوان به همراه مشخصات کتاب و خلاصه ای از آن در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان کانون هرمزگان، سایت کانون هرمزگان و گروه های مجازی منتشر شده است.

وی با اشاره به دریافت 300 اثر از فراخوان پنج شنبه های عکس کانون به دبیرخانه انجمن عکاسان نوجوان کانون هرمزگان، بیان داشت: علاقه مندان 7 تا 22 ساله در این فراخوان عکاسی شرکت کردند.

نماینده انجمن عکاسان نوجوان هرمزگان ادامه داد: در بخش ویژه فراخوان عکاسی کتاب دوست داشتنی من تمامی مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری نیز شرکت کردند.

غفاری سروستانی هدف از برگزاری فراخوان کتاب های دوست داشتنی من، را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین بچه ها و نوجوانان بیان نمود و افزود: از آثار برتر تقدیر و نمایشگاه مجازی آثار نیز در صفحه اینستاگرام انجمن به نشانی anjoman-akkasi-hormozgan@ و بخش گالری سایت کانون هرمزگان به آدرس hormozgan.kpf.ir بارگذاری می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1040

به "خبرنگاران آغاز هفته کتاب با اشتراک عکس های برتر بچه ها و نوجوانان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آغاز هفته کتاب با اشتراک عکس های برتر بچه ها و نوجوانان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید