خبرنگاران برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزان به تعویق افتاد

به گزارش مجله زیتوا، تهران - خبرنگاران - مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای از به تعویق افتادن زمان ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش آموزان و حصول اطمینان از اختصاصی و امن بودن بستر ارتباطی این شبکه اطلاع داد.

خبرنگاران برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزان به تعویق افتاد

به گزارش شامگاه آدینه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با عنایت به تصمیم و تاکید وزارتخانه متبوع مبنی بر اختصاصی و امن بودن بستر ارتباطی معلم - دانش آموزان و به منظور صیانت از حقوق آموزشی و ترببتی دانش آموزان و احتیاج به زمان بیشتر برای حصول اطمینان بخش فنی از این امر، ضمن تاکید بر اهمیت راه اندازی این بستر و پابرجا بودن کلیه دستورالعمل های ارسالی معاونین آموزشی، زمان ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان به این بستر ارتباطی در روزهای آینده اعلام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه خانگی و به حداقل رساندن رفت وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش وپرورش اقدام به راه اندازی سامانه آموزش مجازی شاد نموده است تا مربیان پیش دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند به وسیله کلاس های مجازی، نوآموزان، دانش آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

مهدی شرفی رییس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش پیشتر در این باره گفت: شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) از 16 فروردین ماه برای تمام دانش آموزان در اقصی نقاط کشور فرآیند آموزش دروس را شروع می نماید.

شرفی درباره شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) گفت: این شبکه مجازی یک زیرساخت کلی برای آموزش و پرورش است که قابلیت ارائه خدمات آموزشی به 16 میلیون دانش آموز را دارد.

وی اضافه کرد: میزان استفاده دانش آموزان از شبکه اجتماعی (شاد) به ظرفیت فناوری ارتباطات، شبکه اینترنت و دستگاه های هوشمند خانواده ها و معلمان بستگی دارد. با این حال زیرساخت های لازم توسط آموزش و پرورش برای همه دانش آموزان مهیا شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 630

به "خبرنگاران برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزان به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنامه آموزشی شبکه اجتماعی دانش آموزان به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید