خبرنگاران رسول پناه: اقدامات برای پرداخت مطالبات بشار رسن اجرا شده است

به گزارش مجله زیتوا، تهران- خبرنگاران- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص مطالبات بشار رسن اقدامات اقتصادی اجرا شده و منتظر ورود او به تهران هستیم تا طلب خود را دریافت کند.

خبرنگاران رسول پناه: اقدامات برای پرداخت مطالبات بشار رسن اجرا شده است

مهدی رسول پناه درباره پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم گفت: همان طور که پیش از این با اعضای تیم و طرفداران وعده نموده بودیم، پرداخت ها به بازیکنان برای به روز شدن دریافتی های آن ها همچنان ادامه دارد. پیش از این نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان اقدام نموده بودیم و در خصوص خارجی ها هم اعتبار و ارز مورد احتیاج تامین شد.

وی در ادامه اضافه نمود: امروز یکشنبه، بوژیدار رادوشویچ به باشگاه آمد و پرداختی خوبی داشتیم تا دریافتی او نیز مانند دیگر بازیکنان، حدود 70درصد باشد. در خصوص بشار رسن هم اقدام اقتصادی اجرا شده است و منتظر ورود او به تهران هستیم تا مطالبه خود را دریافت کند. بشار رسن در تدارک سفر به تهران است و هماهنگی برای این که بتواند به تهران سفر کند در حال اجرا است و از این ناحیه نیز جای نگرانی نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: در حال حاضر روی فراهم شدن سفر اوساگونا از نیجریه و عزیمتش به تهران متمرکز شده ایم. این تاخیر به دلیل محدودیت شدید پروازه ها و قوانین سخت گیرانه کشورها برای تردد اتباع دیگر کشورها است که در کنترل ما نیست، اما در کوشش هستیم تا به هر ترتیب شده به واسطه پروازها از دبی، دوحه یا ترکیه او را هر چه سریع تر در کنار تیم داشته باشیم.

رسول پناه همچنین درباره آخرین شرایط محمد نادری گفت: درباره محمد نادری و در کل همه بازیکنان نیز کار و مسوولیت را به مدیر و سرمربی تیم سپردیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 772

به "خبرنگاران رسول پناه: اقدامات برای پرداخت مطالبات بشار رسن اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسول پناه: اقدامات برای پرداخت مطالبات بشار رسن اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید