خبرنگاران مرکز جامع آموزش شهروندی شهرداری همدان راه اندازی شد

به گزارش مجله زیتوا، همدان- خبرنگاران- شهردار همدان گفت: مرکز جامع آموزش شهروندی برای نخستین بار در همدان تاسیس و راه اندازی شد.

خبرنگاران مرکز جامع آموزش شهروندی شهرداری همدان راه اندازی شد

عباس صوفی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرنگاران گفت: یکپارچه سازی برنامه ها، توسعه متوازن آموزش های شهروندی و تدوین و اجرای طرح های جامع از اهداف مهم راه اندازی این مرکز است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به فرهنگ در توسعه شهر بسیار لازم است، افزود: همدان شهر برتر در حوزه ورزش شهروندی معرفی شده است.

شهردار همدان با اشاره به اقدام های شایسته در سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری همدان در سال های اخیر گفت: کانون پرورش فکری بچه ها، سپاه، جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش جزو نهادهای فعال در مشارکت و همکاری با مدیریت شهری در امور اجتماعی و فرهنگی هستند.

وی یادآور شد: در مجموعه عین القضات سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری همدان علاوه بر ایجاد مرکز جامع آموزش شهروندی، همدان شناسی، از بلدیه تا شهرداری، نمایشگاه و موزه تاریخ و تمدن شهر همدان نیز راه اندازی خواهد شد.

صوفی بیان نمود: بچه ها 6 سال تا سالمندان می توانند در این مجموعه با بخش های مختلف مدیریت شهری آشنا شوند.

وی اعلام نمود: همچنین بزودی پارک آموزش شهروندی در زمینی به وسعت 4 هزار و 500 مترمربع در مجموعه عین القضات شهر همدان ایجاد می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران مرکز جامع آموزش شهروندی شهرداری همدان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرکز جامع آموزش شهروندی شهرداری همدان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید