خبرنگاران پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است

به گزارش مجله زیتوا، تهران- خبرنگاران- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیروی از امام علی(ع) ضامن تبلور و حاکمیت ارزش هایی است که مقوم معنویت و بصیرت مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و توفیق سربلندی ملت شریف ایران به شمار می رود.

خبرنگاران پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است

امیر دریادار حسین خانزادی، روز یکشنبه در پیامی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: فتوت، روح مهربانی و صداقت، شهسوار اسلام، بانی ولایت و طراوت عبادت، هدیه ارزشمند و منحصر بفردی است که خداوند متعال به جامعه بشری و جهان هستی عنایت کرد تا تلألو انوار حیات بخش آن الگویی باشد برای ابناء بشر برای رسیدن به کمال حقیقی و معیاری باشد برای همه کمالات انسانی.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بصیرت و دوراندیشی، صلابت و شجاعت، تقوا و پرهیزگاری، فداکاری و ایثار، خداجویی، مراقبت از نفس و حق طلبی تا مرز شهادت از جمله خصیصه های نمادین ایشان است که اخلاق عملی و جامعه امروز بشری بیش از پیش نیازمند بهره مندی از آنان است.

خانزادی افزود: ضمن گرامیداشت این روز عزیز و گرانقدر و تبریک روز مرد به کلیه دلاورمردان غیور و متعهد نیروی دریایی ارتش و خانواده های بزرگوار ایشان از خداوند متعال مسالت می کنم تا توفیق پیروی و تبعیت از ولایت آن حضرت، ائمه معصومین (ع) و نایب برحقش فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) را تا برپایی حکومت حضرت مهدی(عج) به ما عنایت کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 562

به "خبرنگاران پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروی از امام علی(ع) ضامن سربلندی ملت ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید