تور برزیل ارزان: خبر تلخ نیمار برای طرفداران برزیل

به گزارش مجله زیتوا، نیمار ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن اعتراف کرد مطمئن نیست آن قدر قدرت روانی داشته باشد که بعد از حضور در جام جهانی 2022 قطر، بتواند یک بار دیگر حضور در این مسابقات را تجربه کند.

تور برزیل ارزان: خبر تلخ نیمار برای طرفداران برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

نیمار که دو تلاشش برای کسب بزرگترین جایزه دنیای فوتبال منتهی به ناکامی شده است، پاییز سال آینده این فرصت را دارد که برای سومین بار شانس خود را جهت فتح جام جهانی امتحان کند. نیمار اما می گوید فوتبال آن قدر جسم و روح او را تحت فشار گذاشته است که بعید می داند بتواند در جام جهانی 2026 هم حضور داشته باشد، تورنمنتی که در قاره خودش و به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

نیمار به شبکه DAZN گفت: فکر می کنم جام جهانی 2022 آخرین جام جهانی ام خواهد بود، این را آخرین جام جهانی ام می دانم چون نمی دانم آن قدر قدرت روانی و جسمی برایم مانده باشد که بتوانم یک بار دیگر حضور در جام جهانی را تحمل کنم، بنابراین هرکاری بتوانم انجام می دهم که در جام جهانی سال آینده خوب ظاهر و همراه با کشورم قهرمان شوم تا بزرگترین رؤیایم از کودکی تا امروز را محقق کنم، امیدوارم این کار را انجام دهم.

نیمار و یارانش در دو دوره قبلی جام جهانی ابتدا با قبول شکست تحقیرآمیز 7 بر یک مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 و سپس با قبول باخت 2 بر یک مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 از گردونه رقابت ها کنار رفتند. برزیل از سال 2002 پیروز به فتح جام جهانی نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1546

به "تور برزیل ارزان: خبر تلخ نیمار برای طرفداران برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: خبر تلخ نیمار برای طرفداران برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید