خیران در قزوین وام 50 میلیونی می گیرند

به گزارش مجله زیتوا، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین گفت: وام خیران و نیکوکاران از 30 میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش یافت.

خیران در قزوین وام 50 میلیونی می گیرند

ابراهیم صحرایی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گفت: صندوق قرض الحسنه در نظر دارد با ارائه خدمات مختلف بستر خدمت رسانی به نیازمندان را هرچه بیشتر تقویت کند از این رو بعد از ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان طرحی در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اجرایی شد که براساس ان نیکوکاران برای برطرف مشکل محرومان وام قرض الحسنه می گیرند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین اضافه نمود: براساس این طرح بعضی از افراد نیکوکار تا به امروز می توانستند با دریافت 30 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه، این مبلغ را برای یاری به محرومان صرف نمایند که از این پس این رقم به 50 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی اضافه نمود: عموم مردم نیکوکار می توانند با دریافت این وام قرض الحسنه برای برطرف مشکل نیازمندان و محرومان اقدام نمایند از این رو شعبه مرکزی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در شهر قزوین واقع در خیابان بوعلی آماده ارائه خدمت است.

صحرایی اعلام نمود: عموم مردم نیکوکار می توانند علاوه بر این طرح از طرح هم افزایی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم بهره مند شوند از این رو به هر مقدار که سپرده گذاری نمایند براساس جدول هم افزایی به سپرده آن ها اضافه نموده شده و خود می توانند به هر کسی که معرفی می نمایند، به وسیله صندوق امداد ولایت تسهیلات پرداخت نمایند.

وی یادآورشد: تسهیلات پرداختی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای نیکوکاران و نیازمندان بدون سود بوده و به صورت قرض الحسنه پرداخت می گردد.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1901

به "خیران در قزوین وام 50 میلیونی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیران در قزوین وام 50 میلیونی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید