دانشگاه گیلان؛ میزبان نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در دنیا

به گزارش مجله زیتوا، نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در دنیا به میزبانی دانشگاه گیلان 28 و 29 مهرماه برگزار می گردد.

دانشگاه گیلان؛ میزبان نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در دنیا

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در دنیا به صورت وبینار چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 مهرماه 1400 به تلاش مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی، دانشگاه گیلان، دانشگاه علامه طباطبائی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دانشگاه صوفیه بلغارستان و انجمن ایرانی تاریخ در دانشگاه گیلان برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، دبیرخانه این همایش بیش از 200 مقاله از پژوهشگران دریافت کرد که از این تعداد، 140 مقاله به تایید داروان علمی همایش رسید که 60 مقاله امتیاز لازم برای سخنرانی در همایش را کسب نمودند که در روز های 28 و 29 مهر ماه ارائه خواهد شد.

مشارکت پژوهشگران از دانشگاه های ایران و دپارتمان های ایران شناسی بلغارستان، رومانی، روسیه، انگلستان، کانادا، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، پاکستان، گرجستان و دیگر کشور ها در نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در دنیا نشان دهنده اهمیت مطالعات ایرانی در خارج از مرز های ایران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1592

به "دانشگاه گیلان؛ میزبان نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه گیلان؛ میزبان نخستین همایش دوسالانه بین المللی ایران شناسی در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید