در خانه خود لوسترهای شیک و مجذوب کننده بسازید

به گزارش مجله زیتوا، همواره هم لازم نیست برای اینکه دکور منزل خود را تغییر دهید هزینه زیادی پرداخت کنید. می توانید با ساده ترین چیزها برای خانه خود لوستر بسازید.

در خانه خود لوسترهای شیک و مجذوب کننده بسازید

وجود لوسترها در دکوراسیون منزل جذابیت ویژه ای را ایجاد می نمایند. شما می توانید با کمترین هزینه در خانه خود یک لوستر زیبا بسازید. اگر می خواهید یکی از این لوسترهای زیبا در دکور منزل شما باشند با این مطلب از خبرنگاران همراه باشید.

انواع لوستر دست ساز در منزل

این لوسترها تنوع بسیار زیادی دارند. شما می توانید برای ساخت آن ها از کاغذ، مقوا، روبان، تور، مهره ها و کریستال ها بهره ببرید. در ادامه به معرفی کامل این لوسترهای زیبا در دکور منزل و روش ساخت آن ها می پردازیم.

ساخت لوستر در خانه با کاغذ شیرینی

مواد لازم برای ساخت این لوستر به توضیح زیر است:

  • کاغذ شیرینی
  • چسب حرارتی
  • فانوس کاغذی

ابتدا کاغذهای شیرینی را با چسب حرارتی به صورت دایره ای شکل بر روی فانوس بچسبانید. تا زمانی که سطح فانوس کاملا پر گردد این کار را ادامه دهید. اگر دوست دارید که لوستر شما رنگی باشد از کاغذهای شیرینی رنگی بهره ببرید.

با نوارهای کاغذی لوستر بسازید

برای ساخت این لوستر به کاغذ معمولی، فانوس کاغذی و چسب احتیاج دارید. ابتدا کاغذها را شبیه برگ های سوزنی که به شکل نوارهای نازک است، برش دهید. این کاغذها را به صورت دایره ای شکل به دور فانوس کاغذی بچسبانید، به طوریکه کل سطح فانوس را بپوشاند. چسباندن کاغذها را از بالای لوستر آغاز کنید و به پایین آن برسید. اگر می خواهید لوستر شما زیبا گردد بهتر است کاغذها به صورت منظم چسبانده شوند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب چگونه منزل خود را گران قیمت جلوه دهیم؟ سر بزنید.

با مقوا لوستر چندطبقه ای بسازید

برای ساخت این لوستر به مقوا، چسب، کابل و پایه لامپ احتیاج خواهید داشت. ابتدا مقوا را به صورت پنج ضلعی درآورده و به صورت یکی در میان البته به طوریکه سروته باشند بر روی هم بچسبانید. نحوه چسباندن به گونه ای باشد که راس هر پنج ضلعی بر روی قاعده پنج ضلعی دیگر قرار بگیرد. برای اتمام کار یه صفحه به شکل پنج ضلعی را برش دهید و کابل و پایه لامپ را بر روی آن نصب کنید و در ادامه آن را به کل لوستر وصل کنید.

ساخت لوستر در خانه با دایره های کاغذی

برای ساخت این لوستر به یک آویز گلدان، روبان و کاغذ روغنی احتیاج دارید. درصورتی که آویز گلدان ندارید می توانید خودتان درست کنید. برای این کار سه عدد حلقه را در ابعاد مختلف به یاری ریسمان به هم وصل نموده و یک آویز به شکل سبد درست کنید.

با استفاده از کاغذهای روغنی دایره هایی با ابعاد مختلف برش دهید و در ادامه روبان ها را به میزان های مساوی برش دهید. در خاتمه تمامی دایره ها را با چسب حرارتی از نقطه وسط روی روبان ها بچسبانید. روبان ها بر روی آویز گره زده و کل حلقه های آن را پر کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب 7 مدل پرده شیک و خاص برای نشیمن منزل را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1797

به "در خانه خود لوسترهای شیک و مجذوب کننده بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در خانه خود لوسترهای شیک و مجذوب کننده بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید