سازمان هواشناسی نسبت به آب گرفتگی معابر عمومی هشدار داد

به گزارش مجله زیتوا، مدیرکل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از فردا چهارشنبه 28 اسفندماه، از آب گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در 11 استان کشور اطلاع داد.

سازمان هواشناسی نسبت به آب گرفتگی معابر عمومی هشدار داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به این که امروز سه شنبه 27 اسفند در نوار شمالی و دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می گردد، اظهار کرد: فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش باران و در ارتفاعات غرب و شمال غرب کشور بارش برف پیش بینی می گردد.

وی با بیان این که به تدریج گستره فعالیت این سامانه بارشی کل نیمه غربی را فرا می گیرد، توضیح داد: در این روز در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، قزوین، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و شمال خوزستان بارش شدت دارد و آب گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها پیش بینی می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، روز پنج شنبه نیز در شمال غرب، دامنه های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب و دامنه های البرز بارش پراکنده و در شمال شرق کشور رگبار باران دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به این که روز آدینه 1 فروردین در شمال شرق و برخی مناطق جنوبی کشور بارش پراکنده رخ می دهد، گفت: روز شنبه به جزء بخش هایی از شرق و مرکز کشور سایر مناطق آسمانی ابری همراه با بارش باران خواهند داشت.

وی اضافه نمود: امروز دریای خزر و فردا دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا ابری در برخی ساعات رگبار باران و وزش باد با احتمال رعد و برق و حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه نیز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 587

به "سازمان هواشناسی نسبت به آب گرفتگی معابر عمومی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواشناسی نسبت به آب گرفتگی معابر عمومی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید