سرمربی تیم هندبال سپاهان: سوت های عمدی داوران، مربیان را نارحت می نماید

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در خصوص وضعیت داوری در لیگ برتر گفت: از مجموع عملکرد داوری راضی بودم و موضوع خاصی ندیدم. همواره گفته ام اگر داور سهوی اشتباه کند، اشکالی ندارد اما مربیان وقتی عصبانی و ناراحت می شوند که حس می نماید داور به عمد سوت می زند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان: سوت های عمدی داوران، مربیان را نارحت می نماید

به گزارش خبرنگاران، سه هفته از لیگ برتر هندبال مردان گذشته است و تیم سپاهان اصفهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دو بازی انجام داده است. این تیم که به گفته سرمربی خود به دنبال تکرار قهرمانی و بهتر شدن نسبت به سال قبل است، هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و در هفته چهارم هم برابر تیم مس کرمان صف آرایی می نماید. محسن طاهری سرمربی سپاهان در خصوص بازی های تیم خود در لیگ برتر به خبرنگاران گفت: بازیکنان مان در هفته سوم لیگ بازی خوبی از خود نشان دادند و مقابل تیم فراز بام خائیز دهدشت نتیجه خوبی کسب کردند. هفته چهارم هم یکی از سخت ترین بازی هایمان را با تیم مس کرمان انجام می دهیم که تیمی ریشه دار، خوش سابقه و دارای بازیکنان باتجربه است.

او در خصوص شرایط تیم خود بیان نمود: نکاتی را باید به بازیکنان گوشزد کنیم تا مسائل تیم رفع گردد. قطعا هر بازی استراتژی خاص خود را دارد و امیدوارم بازیکنان در بازی هفته چهارم بتوانند برنامه مان را پیاده نمایند تا بازی خوبی مقابل کرمان داشته باشیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان به وضعیت داوری در لیگ اشاره نمود و گفت: باید استفاده از داوران جوان در دستور کار قرار بگیرد. علاوه بر این مربیان هم باید تحمل شان را بالا ببرند. در این سه هفته از مجموع عملکرد داوری راضی بودم و موضوع خاصی ندیدم. همواره گفته ام اگر داورها سهوی اشتباه کند، اشکالی ندارد اما مربیان وقتی عصبانی و ناراحت می شوند که حس می نماید داور به عمد سوت می زند.

طاهری در خصوص کیفیت لیگ برتر در سه هفته گذشته اظهار کرد: لیگ دو گروه شده است و شرایط هر دو گروه تا حدودی متفاوت است. گروه ما یک تیم ضعیف دارد و بقیه خوب هستند، گروه دیگر هم دو تیم ضعیف دارد چون جذب بازیکن شان به گونه ای نبوده که جز چهار تیم برتر جدول قرار بگیرند به همین دلیل تا حدودی هشت تیم مرحله بعد تعیین هستند. با توجه به سطح تیم ها در مرحله دوم شاهد لیگ باکیفیت تری خواهیم بود.

او در خصوص مسائل موجود در لیگ بیان نمود: مسائلی وجود دارد که جز شرایط مکانی و زمانی بازی است و جز آن ها مشکل خاصی نداریم. علاوه بر این سال جاری بازی های هندبال پخش تلویزیونی می گردد که خیلی مسرور نماینده است و جا دارد از فدراسیون تشکر کنم. پخش تلویزیونی برای اسپانسر خوب است و باعث بهبود انگیزه بازیکنان می گردد.

او در خصوص کیفیت سالن های برگزاری مسابقات با توجه به تاکید فدراسیون بر استاندارسازی سالن ها قبل از آغاز لیگ، بیان نمود: ما فعلا در استادیوم اراک بازی کردیم که سالن استانداردی بود. شاید از نظر دمایی سالن هایمان استاندارد نباشند اما از نظر کیفیت کف پوش خوب هستند و مسئله ای ندارند.

طاهری هدف تیم خود را دفاع از عنوان قهرمانی عنوان نمود و گفت: همه تیم های حاضر در لیگ برای قهرمانی و بهتر شدن می جنگند، ما هم وظیفه داریم قهرمانی مان را تداوم بدهیم و در این راستا همه تلاشمان را می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 112

به "سرمربی تیم هندبال سپاهان: سوت های عمدی داوران، مربیان را نارحت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم هندبال سپاهان: سوت های عمدی داوران، مربیان را نارحت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید