سفیر ایران در هند: مجوز پرواز سفر پرسپولیس به زودی صادر می گردد

به گزارش مجله زیتوا، خبرگزاری خبرنگاران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند گفت: با پیگیری های مداوم سفارت و همکاری مقامات هندی مجوز پرواز تیم پرسپولیس تا ساعاتی دیگر صادر می گردد.

سفیر ایران در هند: مجوز پرواز سفر پرسپولیس به زودی صادر می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند در مصاحبه اختصاصی علت تاخیر مجوز پرواز تیم پرسپولیس را اعلام بسیار دیر هنگام درخواست مجوز از طرف هماهنگ کننده پروازی در تهران و نیز نظامی بودن فرودگاه ایالت گوا بیان نمود.

علی چگینی افرود: همچنین مقررات شدید دولت هند در شرایط کرونایی برای کاهش پرواز های ورودی مزید بر علت است.

وی افزود: با وجود همه این مسائل و نیز تعطیلی گسترده در هند، مقامات این کشور به لحاظ دوستی دیرینه دو ملت، حداکثر همکاری و کوشش برای هماهنگی و صدور مجوز های مربوط را انجام دادند.

وی گفت: فرودگاه ایالت گوا یک فرودگاه نظامی متعلق به نیروی دریایی هند است که طبق شیوه نامه های بین المللی باید از یک هفته پیش درخواست مجوز داده می شد. سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند به پیشنهاد فرودگاه های جایگزین نیز اشاره نمود و گفت؛ بعضی مقامات هندی پیشنهاد دادند که هواپیمای اختصاصی تیم پرسپولیس در دهلی و یا شهر های اطراف فرود آید، اما ما برای راحتی تیم و کاهش مسائل بازیکنان و کادر فنی خواهان نشستن هواپیما در همان فرودگاه نظامی ایالت گوا هستیم.

هند در شرایط کرونایی بسیار حاد به سر می برد و جنوب هند از جمله گوا جزو مناطق پرخطر و ویژه کرونایی است. گوا کم جمعیت ترین ایالت هند است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1310

به "سفیر ایران در هند: مجوز پرواز سفر پرسپولیس به زودی صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در هند: مجوز پرواز سفر پرسپولیس به زودی صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید