شاکری: شعارهای دولت به بن بست رسید، تَکرار می کنم رئیس دولت اصلاحات به شرایط بد مالی منجر شد

به گزارش مجله زیتوا، دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: دولت روحانی با دو شعار معیشت مردم و چرخش سانتریفیوژها مردم را پای صندوق های رای آورد ولی نه در تامین معیشت مردم و نه در برداشتن تحریم ها، نتوانسته پیروز باشد.

شاکری: شعارهای دولت به بن بست رسید، تَکرار می کنم رئیس دولت اصلاحات به شرایط بد مالی منجر شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، پیرامون ناکارآمدی شعار های تبلیغاتی دولت گفت: دولت روحانی با دو شعار شعار معیشت مردم و چرخش سانتریفیوژها مردم را پای صندوق های رای آورد ولی نه در تامین معیشت مردم و نه در برداشتن تحریم ها، نتوانسته پیروز باشد. مردم برای فرار از وضع موجود به سمت مقبولیت و مزیت جناح های دیگر می فرایند. انتخاب گفتمان مناسب، ورود رسانه ای تنظیم شده، هضم نشدن در دوقطبی های کاذب و حفظ اقتدار نظام در منطقه و در عرصه بین الملل نیز در استقبال مردم از جناح ها موثر است.

وی اضافه کرد: با توجه به جبهه در هم ریخته و آشفتگی طیف اصلاح طلبان، گفتمان انقلاب از مقبولیت ویژه برخوردار است. تَکرار میکنم رئیس دولت اصلاحات، به شرایط بد مالی و معیشتی مردم منجر شده و برجام مسئولان، هیچ دستاوردی برای نظام نداشته است.

شاکری در مورد سازوکار شورای ائتلاف ، بیان داشت: در این دوره تحولی در مرجعیت مثال زدنی سیاستگذاری نیرو های انقلاب شکل گرفته که با دوره های قبل متفاوت است.

دوره های گذشته، شاهد آشفتگی در ائتلاف جریان انقلابی بودیم. در حال حاضر ورورد بانوان و جوانان در جلسات شورای ائتلاف نسبت به گذشته بیشتر است. اصحاب رسانه، گروه های جهادی و مجموعه های دیگر در کنار احزاب حضور دارند. احزاب جبهه پیروان خط امام، روحانیت مبارز، جمعیت وفادارن، رهپویان، ایثارگران، جانبازان و گروه های دیگر در جلسات شورای ائتلاف حضور پیدا می نمایند.

شاکری ادامه داد: در دوره جدید بحث توجه به داده نظرسنجی ها مطرح است. در چندین مرتبه، نامزدها مورد نظرسنجی قرار می گیرند و رای آوری آنها آنالیز می گردد. در بعضی از شهرها سه تا پنچ برابر ظرفیت، نامزدهای انقلابی ثبت نام می نمایند. حضور نامزدها با طیف فکری یکسان در یک لیست باعث شکست در انتخابات می گردد و جناح مقابل دست برتر را می گیرد. سازو کار هوشمندانه رسیدن به فهرست نهایی و پرهیز از رقابت های فرساینده از تدابیر نیروهای انقلاب در این دوره است. از ویژگی های دیگری که می توان نسبت به دوره گذشته اشاره نمود، توجه به گفتمان پیگیری مطالبات مردم و گفتمان ملی است.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پیرامون سازوکار انتخاباتی شورای ائتلاف در استان ها اظهارکرد: سازوکار ایجاد شده در این دوره، تصمیم گیری را از شورای مرکزی تهران به استان ها منتقل نموده است. مشابه تشکیلات شورای ائتلاف تهران در بقیه استا ن ها نیز ایجادشده و هر شورا سیاستگذاری های استان خود را طرح ریزی می نماید. در شهرستان هایی که حوزه انتخابیه دارند، مجامعی از افراد تاثیرگذار در استان ها تشکیل می گردد.

وی اضافه کرد: در مجمع تهران از مناطق 22 گانه ، 1000تا 1200 نفر برای نظر سنجی شرکت می نمایند. غربالگری نامزد ها صورت می گیرد و دو هفته قبل از انتخابات، فهرست نهایی منتشر می گردد. در همه مراحل رای گیری نامزدها حضور دارند و به این سازوکار عقلایی پایبند هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 355

به "شاکری: شعارهای دولت به بن بست رسید، تَکرار می کنم رئیس دولت اصلاحات به شرایط بد مالی منجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکری: شعارهای دولت به بن بست رسید، تَکرار می کنم رئیس دولت اصلاحات به شرایط بد مالی منجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید