صالحی: تقدیرنامه فدراسیون جهانی پاراوالیبال خستگی را از تنم به در کرد، در خانه تمرین می کنم

به گزارش مجله زیتوا، ملی پوش والیبال نشسته گفت: تقدیرنامه فدراسیون جهانی پارا والیبال واقعاً خستگی این سال ها را از تنم به در کرد و متوجه شدم کوشش مان دیده می گردد و ماندگار است.

صالحی: تقدیرنامه فدراسیون جهانی پاراوالیبال خستگی را از تنم به در کرد، در خانه تمرین می کنم

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، اوایل اردیبهشت ماه بود که فدراسیون دنیای پاراوالیبال به مناسبت چهلمین سال تاسیس خود از شاخص ترین افرادی که در سراسر دنیا و طی چهار دهه اخیر در توسعه، ارتقا و پیشرفت والیبال نشسته نقش مؤثری داشته اند، تقدیر کرد.

در میان ورزشکارانی که مورد تقدیر بری کوزنر، رئیس فدراسیون دنیای پارا والیبال قرار گرفته اند، نام رمضان صالحی بهترین لیبروی والیبال نشسته دنیا نیز دیده می گردد. صالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دریافت این تقدیرنامه گفت: 40 سال از تاسیس فدراسیون دنیای پارا والیبال می گذرد و در 20 سال از آن تا به امروز حضور داشته ام و در این مدت همواره نیز در بین بهترین ها حضور داشته ام.

وی اضافه کرد: این تقدیرنامه واقعاً خستگی این سال ها را از تنم به در کرد و متوجه شدم که کوشش من و هم تیمی ها و در مجموع خانواده والیبال نشسته ایران دیده می گردد و ماندگار است. من والیبال نشسته را دوست دارم و حضور در این ورزش حالم را خوب می نماید و تا جایی که بتوانم به بازی در این رشته ادامه خواهم داد.

بهترین لیبروی والیبال نشسته دنیا که قهرمانی دنیا و پارالمپیک را نیز در کارنامه دارد، درباره شرایط این روزهایش پس از شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: درست است که اردوی تیم ملی تشکیل نمی گردد اما سعی می کنم تمریناتم را داشته باشم تا از آمادگی بدنی دور نشوم. من هم تمرینات بدنسازی می کنم و هم کار با توپ را در حیاط خانه ام انجام می دهم و این تنها کاری است که می توان در این روزها انجام داد. امیدوارم هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود و شاهد آغاز دوباره تمرینات و مسابقات در فضایی امن و آرام باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 685

به "صالحی: تقدیرنامه فدراسیون جهانی پاراوالیبال خستگی را از تنم به در کرد، در خانه تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: تقدیرنامه فدراسیون جهانی پاراوالیبال خستگی را از تنم به در کرد، در خانه تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید