طرح جامع سرعین با موضوع گردشگری تدوین می گردد

به گزارش مجله زیتوا، استاندار اردبیل با اشاره به اجرای مقدمات طرح جامع شهرستان سرعین گفت: در تدوین این طرح توسعه شهر و روستاهای اطراف سرعین در دراز مدت مد نظر قرار می گیرد.

طرح جامع سرعین با موضوع گردشگری تدوین می گردد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو در جلسه اقتصاد مقاومتی سرعین در استان اردبیل با موضوع آنالیز طرح های مالی تشریح کرد: در تدوین طرح جامع سرعین باید نوع ساختمان ها و فضای شهر و روستاهای سرعین مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: طرح جامع سرعین باید با موضوع گردشگری تدوین گردد و چارچوب مختص این شهرستان تعریف گردد.

استاندار اردبیل با اشاره به ورود بی شمار گردشگران در این شهرستان خواهان توجه به افزایش اماکن اقامتی در تدوین طرح جامع برای اسکان مسافران شد.

بهنامجو از کوشش در راستای اجرای طرح های مالی و گردشگری در این شهرستان اطلاع داد و گفت: بیشتر مصوبات جلسات اقتصاد مقاومتی در مورد اجرای پروژه های گردشگری عملیاتی شده است.

وی اجرای طرح گردشگری موج های آبی، جاده آلوارس، شهربازی، مجتمع تجاری، خدماتی و زمین فوتبال در این شهرستان را از جمله مصوبات اجرا شده جلسه اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی گفت: در طول انقلاب مردم با ارتباط با مسئولان مطالبات خود را به راحتی بیان نموده اند.

وی ادامه داد: مردم در نظام اسلامی حق دارند در تصمیم گیری های کلان مشارکت نموده و نمایندگان خود را انتخاب نمایند.

او خدمت رسانی به مردم و برطرف محرومیت را از جمله اولویت های اقدامات نظام اسلامی بیان کرد و گفت: دولت در نظام اسلامی انواع امکانات را در محروم ترین نقاط ایجاد نموده است.

وی اضافه کرد: ادامه اجرای راه آهن اردبیل، اجرای طرح های مختلف مالی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی از جمله کوشش های دولت در استان است.

در جریان سفراستاندار اردبیل به شهرستان سرعین در دومین روز از دهه فجر، مجتمع تجاری و خدماتی آنا با 500 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی طرح گردشگری اکوا پارک سرعین با 600 میلیارد ریال پیش بینی اعتبار شروع شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 403

به "طرح جامع سرعین با موضوع گردشگری تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع سرعین با موضوع گردشگری تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید