فراخوان شرکت در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منتشر شد

به گزارش مجله زیتوا، فراخوان ثبت نام برای مرحله استانی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی البرز منتشر شد و دانشجویان تا 10 دی برای شرکت در این دوره مسابقات فرصت دارند.

فراخوان شرکت در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی از روز گذشته، 10 آذر در دانشگاه های استان البرز منتشر شده و دانشجویان علاقه مند می توانند تا 10 دی برای ثبت نام اقدام کنند.

مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، نشان خواجه نصیر طوسی، به همت سازمان دانشجویان و مرکز ملی مصاحبه، مناظره و آزاداندیشی جهاد دانشگاهی و با همکاری معاونت های فرهنگی جهاد دانشگاهی در دانشگاه های کشور برگزار می شود.

هدف از برگزاری این مسابقات نیز، تقویت پژوهش، پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و مصاحبه و توانمندسازی دانشجویان در سخنوری عنوان شده است.

دانشجویان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می توانند به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز واقع در دانشگاه خوارزمی، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09388124028 و 02634505151 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، این مسابقات برای پنجمین سال متوالی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در دانشگاه های این استان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 329

به "فراخوان شرکت در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان شرکت در مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید