فروش اینترنتی میوه شب عید

به گزارش مجله زیتوا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم درباره تغییر در شیوه توزیع مرغ خاطر نشان کرد: مُرغ گرم صرفا در فروشگاه های کوچک و مغازه ها توزیع خواهد شد و بر این اساس، فروشگاه های بزرگ به توزیع مرغ منجمد خواهند پرداخت.

فروش اینترنتی میوه شب عید

به گزارش خبرنگاران قم ، محمود سیجانی با اشاره به چالش توزیع مرغ در روزهای اخیر در قم و تشکیل صف برای دریافت مرغ بیان کرد: از نشست هفته قبل این ستاد تا به امروز، دو جلسه تنظیم بازار در استان تشکیل شده که یکی از دستور جلسه های آن مربوط به ساماندهی بازار مرغ بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از تدابیر اندیشیده شده برای عدم تشکیل صف دریافت مرغ، توزیع مرغ گرم در فروشگاه های کوچک و مغازه های محله های شهر بوده است، ضمن آن که فروشگاه های بزرگ نیز مرغ منجمد را برای متقاضیان توزیع می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در عین حال شرح داد: تردیدی نیست که کمبود عرضه مرغ در استان وجود دارد، ضمن آنکه جو روانی ایجاد شده درباره مرغ و همچنین ایام پایانی سال، اعیاد رجبیه و همچنین افزایش مصرف مردم و افزایش استفاده از مرغ در رستوران ها و تالارها هم در ایجاد این شرایط بی تأثیر نبوده است.

سیجانی ادامه داد: اداره کل جهاد کشاورزی استان در پی آن است تا با سهمیه مرغ منجمد بیشتری به قم تخصیص یابد تا این امر نیز بتواند به بهبود شرایط موجود کمک کند.

وی درباره موضوع فروش فوق العاده واحدهای صنفی در روزهای پایانی سال نیز اذعان کرد: این موضوع نیز در نشست های ستاد تنظیم بازار استان مورد بررسی قرار گرفته و قرار است تا اتحادیه های صنفی با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی نسبت به فروش فوق العاده اقداماتی داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم سپس به موضوع میوه شب عید پرداخت و گفت: دستگاه هایی که در این باره نیازمند تخصیص سهمیه هستند باید این تقاضا را به سازمان صمت استان اعلام کنند.

وی اضافه کرد: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید، هم به صورت فروش اینترنتی و هم به عرضه مستقیم در چادرهای فروش خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1259

به "فروش اینترنتی میوه شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اینترنتی میوه شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید