محسنی اژه ای شایعات پیرامون خانواده اش را تکذیب کرد

به گزارش مجله زیتوا، معاون اول قوه قضاییه درباره حواشی پیرامون خانواده اش گفت: موضوعات مطرح پیرامون خانواده ام کذب محض است.

محسنی اژه ای شایعات پیرامون خانواده اش را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در حاشیه مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حواشى مطرح شده پیرامون خانواده خود اظهار کرد: این موضوع کذب محض است و در فرصت بیشترى درباره آن توضیحات خود را ارائه خواهم کرد.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره شرایط زندانیان کشور و حواشی که پیرامون فوت بهنام محجوبی مطرح شده بود گفت: زندان محدودیت هاى خاص خود را دارد و زندانیان ما نسبت به جهان از جهات مختلف شرایطشان بهتر است و هزینه اى که براى درمان و بهداشت خرج کرونا مى گردد، بسیار بالا و قابل توجه است.

اژه ای توضیح داد: ارفاقاتی که به زندانیان در ایران داده می گردد، تقریبا بی نظیر است و هیچ کجا به اندازه ایران ارفاق ندارد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه معتقدم وضع ما خیلى بهتر از دیگر کشور ها است گفت: ما به دنبال آن هستیم تا از ورود زندانیان به زندان جلوگیرى کنیم، البته لازمه آن این است فرد مرتکب جرم نگردد و اگر شد به زندان نرود.

وی با بیان اینکه اگر تعداد زندانیان نسبت به ظرفیت زندان زیاد باشد امکان تفکیک کامل نیست و برای طبقه بندى کامل نیازمند یاری دولت و مجلس است گفت: الزاما در مجلس درباره این موضوع کوشش شد و خیلى از حبس ها کاهش پیدا کرد و اکنون تکیه بر مجازات هاى جایگزین است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1300

به "محسنی اژه ای شایعات پیرامون خانواده اش را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسنی اژه ای شایعات پیرامون خانواده اش را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید