محمدی: در اردوی تیم ملی روی پله عشق ایستاده ایم، نگاه ها به کشتی باید عملیاتی باشد

به گزارش مجله زیتوا، غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: زمان زیادی برای آماده سازی المپیک از دست رفته و حالا باید حمایت های همه جانبه از کشتی صورت بگیرد.

محمدی: در اردوی تیم ملی روی پله عشق ایستاده ایم، نگاه ها به کشتی باید عملیاتی باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا محمدی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: روزهای آخر اردو را سپری می کنیم و این آخرین اردوی تدارکاتی ما برای آماده سازی مسابقات قهرمانی دنیا است که به سرانجام می رسد. در دو سال گذشته نتایج کشتی آزاد یک واقعیت تلخ بوده است. ما در سال 2018 در رتبه ششم قرار گرفتیم و در سال 2017 نیز نهم شدیم. سال جاری اما یکسری تغییرات در تیم به وجود آمده و ما دو ملی پوش اصلی مان یعنی رضا یزدانی و پرویز هادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده ایم و جوان ها جایگزین آنها شدند. مردم باید بدانند که کار ما مشکل است، اما این قول را می دهیم که تمام کوشش خود را در مسابقات دنیای به کار ببندیم و به بهترین شکل مهیای مسابقات دنیای در قزاقستان شویم. بچه ها از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی دارند و امیدوارم کم فروشی نکنند و نتیجه خوبی بگیرند.

وی درباره مسائل کشتی و حضور دیرهنگام وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک در اردوی این تیم عنوان نمود: ما همه اینجا هستیم و همه در اردو زحمت می کشند. ما روی پله عشق ایستاده ایم و با عشق در اینجا کار می کنیم، اما نگاه ها به ما باید عملیاتی باشد. ما تا اینجا زمان را از دست داده ایم. من و محمد بنا (سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی) درخواست هایی داشتیم که این درخواست ها را در جلسه با وزیر اعلام کردیم و خواستیم که از بچه ها حمایت گردد. مهمترین دغدغه ملی پوشان بحث اقتصادی است. ملی پوشان همه عمرشان در اردو می گذرد، اما حمایت اقتصادی از آنها نمی گردد. ما نیازمند حمایت همه جانبه از سوی کمیته المپیک و وزارت ورزش هستیم. کشتی ورزش اول کشور است و امیدوارم تا زمان شروع المپیک حمایت های کافی از ما بگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 61

به "محمدی: در اردوی تیم ملی روی پله عشق ایستاده ایم، نگاه ها به کشتی باید عملیاتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: در اردوی تیم ملی روی پله عشق ایستاده ایم، نگاه ها به کشتی باید عملیاتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید