مخبر: تشکیل هیات تجدید نظر ارتباطی به عملکرد اقتصادی دانشگاه آزاد ندارد ، مسئولیت این هیات رسیدگی به تخلفات علمی و آموزشی است

به گزارش مجله زیتوا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تشکیل هیات تجدید نظر دانشگاه آزاد گفت: این هیات در دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدگی به تخلفات علمی و آموزشی تشکیل شده و ارتباطی به عملکرد اقتصادی ندارد.

مخبر: تشکیل هیات تجدید نظر ارتباطی به عملکرد اقتصادی دانشگاه آزاد ندارد ، مسئولیت این هیات رسیدگی به تخلفات علمی و آموزشی است

مخبر دزفولی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد انتخاب هیئت تجدید نظر که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده گفت: هیئت تجدید نظر دانشگاه آزاد اسلامی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علمی و تخصصی تشکیل شده است که این هیات شکایات و تخلفات علمی را رسیدگی می نماید.

وی افزود: هیات تجدید نظر چه در مورد اساتید و چه در مورد دانشجویان اگر گزارشی باشد آنالیز می نماید. این هیات نه تنها در دانشگاه آزاد بلکه دروزارت علوم و وزارت بهداشت هم هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اگر شکایات و نکات علمی و تخصصی، آموزشی و پژوهشی وجود داشت و درخواست کردند که آنالیز گردد هیات نظارتی است که به این مسائل رسیدگی می نماید مثلا در وزارت علوم این هیات شامل وزیر و تعدادی دیگر هستند و دو نماینده هم از شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.

وی یادآور شد: من در وزارت علوم بودم و الان نیز عضو این هیات هستم که این هیات تجدید نظر در دانشگاه آزاد نیز به تازگی تشکیل شده و من و آقای جاسبی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات دانشگاه آزاد نیز انتخاب شدیم. این هیات تجدید نظر ارتباطی به مسائل اقتصادی و عملکرد دانشگاه آزاد ندارد و مسائل عملی، آموزشی و پژوهشی را آنالیز می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1192

به "مخبر: تشکیل هیات تجدید نظر ارتباطی به عملکرد اقتصادی دانشگاه آزاد ندارد ، مسئولیت این هیات رسیدگی به تخلفات علمی و آموزشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر: تشکیل هیات تجدید نظر ارتباطی به عملکرد اقتصادی دانشگاه آزاد ندارد ، مسئولیت این هیات رسیدگی به تخلفات علمی و آموزشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید