معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری 5000 میلی آمپری

به گزارش مجله زیتوا، ریلمی گوشی جدید خود با نام 5i را با دوربین چهارگانه و باطری 5000 میلی آمپر ساعتی به صورت رسمی معرفی کرد.

معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری 5000 میلی آمپری

به گزارش خبرنگار ، ریلمی جدیدترین گوشی خود، 5i را در ویتنام به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه و یک باطری بزرگ به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت معرفی شده است و قیمت آن به 160 دلار می رسد. اگر این مشخصات برای شما آشنا هستند، به این دلیل است که همین ویژگی ها را روی ریلمی 5 هم دیده بودیم.

با نگاه دقیق به دوربین چهارگانه این گوشی درمی یابیم که لنز اصلی این گوشی یک لنز 12 مگاپیکسلی است که دیافراگم آن f/1.8 است. پس از این دوبین الترا-واید این دوربین است که قدرت 8 مگاپیکسلی دارد و می تواند میدان دید 119 درجه ای را به راحتی پوشش دهد و همچنین از حالت تصویربرداری در شب پشتیبانی کند. دو دوربین اصلی و الترا-واید گوشی 5i می توانند در کنار هم ویدئو های باکیفیتی ضبط کنند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند همچنین می تواند ویدئو های 4K ضبط کند و تصویربرداری 120 فریم در ثانیه انجام دهد که برای اسلوموشن مؤثر است. دو دوربین دیگر پشتی این گوشی دو دوربین 2 مگاپیکسلی هستند که یکی از آن ها دوربین ماکرو و دیگری فقط سنسور عمق است.

ضبط ویدیو در گوشی جدید ریلمی با پردازنده Snapdragon 665 فعال می شود. ریلمی در کنار این پردازنده، دو نوع حافظه داخلی هم در نظر گرفته است. یکی از مدل های این گوشی دارای حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و مدل دیگر آن حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. علاوه بر این تنوع حافظه، این گوشی هوشمند دارای اسلات کارت حافظه SD در کنار اسلات دو سیمکارته است. ریلمی 5i به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری Color OS 6.1 کار می کند.

در جلوی این دستگاه نمایشگری با پنل IPS به اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن 720 در 1600 قرار گرفته است که توسط شیشه Gorilla Glass محافظت می شود و روشنایی 480 نیتی را برای کاربران فراهم می کند. در بالای این صفحه نمایش یک ناچ قطره ای شکل وجود دارد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داخل آن قرار داده شده است.

این گوشی هوشمند دارای یک باطری بزرگ به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که می تواند نقطه قوت این گوشی در بازار آن باشد. باطری ریلمی 5i برای شارژ شدن از شارژر استاندارد 10 واتی استفاده می کند و دارای پورت microUSB است. دیگر اتصال در نظر گرفته شده برای این گوشی جک 3.5 میلیمتری صدا است که یکی از قدیمی ترین ترند ها در اتصالات این گوشی است. بر اساس ادعای شرکت سازنده این گوشی، ریلمی 5i می تواند حداکثر تا 19 ساعت روشن بماند.

گفتنی است، این گوشی قرار است در رنگ های آبی و سبز دربازار عرضه شود، ولی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ آن منشخص نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 451

به "معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری 5000 میلی آمپری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رسمی ریلمی 5i با باطری 5000 میلی آمپری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید