معضل ترافیک منطقه ای از تبریز حل می گردد

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با افتتاح مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی، مسائل ترافیکی تحمیل شده بر مردم حل می گردد.

معضل ترافیک منطقه ای از تبریز حل می گردد

محرم محمدزاده در حاشیه افتتاح مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی، اظهار کرد: از دوره های پیشین مدیریت شهری، پروژه های زیادی داریم که بعضی قسمت های آن کار شده ولی پاره ای نواقص اساسی و مشکل زا برای شهروندان وجود دارد که این نواقص نیز کم نیستند.

وی افزود: بعضی نواقص اصلی و موارد ریز پروژه ها را نمی بینند و تنها بخش اصلی و در معرض دید آن را می بینند، چرا که توجهی به اصل کار نشده است.

وی با اشاره به احداث پل مهندس اشرف نیا و تکمیل نواقص دیگر پروژه دسترسی های جانبی، گفت: این مجموعه پروژه ای بزرگ است، ولی با این وجود، برنامه ریزی ما تکمیل نواقص پروژه هایی است که در سال های گذشته به صورت ناقص افتتاح شده اند.

محرم زاده افزود: رمپ ها، لوپ ها و دیگر نواقصاتی که پروژه های شهری دارند، مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفته است که امروز نیز شاهد بهره برداری یکی از پروژه ها هستیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تاکید نمود: شهروندانی که از جاده ائل گلی به سمت چایکنار تردد داشتند، باید کلی راستا را طی می کردند تا به مقصد خود در چایکنار برسند، ولی با افتتاح این پل مردم به راحتی می توانند تردد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1345

به "معضل ترافیک منطقه ای از تبریز حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل ترافیک منطقه ای از تبریز حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید