پنجره نقل وانتقال تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می گردد

به گزارش مجله زیتوا، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در جلسات ماه گذشته، تصمیمات لازم در خصوص شرایط فعلی و آینده تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی تبریز اتخاذ شده است، گفت: در این جلسات در خصوص شرایط حال حاضر تراکتور که در مالکیت آقای زنوزی است، تصمیم بر این شد که مالکیت وی ادامه داشته باشد و منابع اقتصادی برای بازکردن پنجره جابجایی و بعلاوه تقویت تیم اختصاص یابد که این منابع تأمین شده است.

پنجره نقل وانتقال تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می گردد

وی در خصوص آینده این تیم ها و نحوه واگذاری آنها نیز گفت: با توجه به اینکه فرآیند انتقال این 2 باشگاه فرهنگی - ورزشی، زمان بر است از این رو این کار در بین دو فصل انجام خواهد شد و مالکیت فعلی نیز اقدامات مربوط به این امر را انجام می دهد.

فرهنگی به جلسه امروز نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در وزارت صمت اشاره نمود و گفت: در این جلسه در خصوص شکل گیری شرکت مستقل مس آذربایجان بحث و گفتگو می گردد که در صورت نهایی شدن، هم موضوع انتقال و هم بحث حمایت از تیم ها به طور ریشه ای حل می گردد و دیگر کاری به شرکت ملی مس نخواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر 2 هیأت اجرایی برای نقل و انتقال و استقلال شرکت مس آذربایجان و مدیریت شرایط فعلی فعال هستند و بیش از همه استاندار آذربایجان شرقی در جریان امور واقع شده است و پیگیر موضوع است.

فرهنگی به اولویت های هیأت اجرایی مدیریت شرایط فعلی اشاره نمود و گفت: باز کردن پنجره و انجام تعهدات قبلی و نیم فصل دوم تیم های تراکتور و ماشین سازی، از مهم ترین اولویت های این هیأت است و طبق گفته استاندار آذربایجان شرقی، منابع اقتصادی دیروز در اختیار استان قرار گرفته و باز شدن پنجره تیم و جذب بازیکنان تازه ظرف همین ماه انجام خواهد شد.

وی به بازی دیروز تراکتور و گل گهر اشاره نمود و گفت: این بازی نشان داد که آرامش بر تیم حاکم شده و باید کوشش کنیم این آرامش تقویت گردد.

فرهنگی بعلاوه به موضوعات و اخبار مطرح شده در خصوص تغییر نام و رقم نقل و انتقال تراکتور در فضای مجازی اشاره نمود و گفت: در جلسات برگزار شده چنین مواردی مطرح نشده و با توجه به اینکه شرکت ملی مس تابع دولت است، از این رو دولتمردان سطح بالا، در این مورد توافق نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1745

به "پنجره نقل وانتقال تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره نقل وانتقال تیم های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید