مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم

به گزارش مجله زیتوا، بازسازی آپارتمان های کوچک به مراتب نسبت به واحد های بزرگ کار راحت تر است. شما میتوانید برای بازسازی آپارتمان های کوچک روی آیتم های زیبایی و طراحی داخلی بیشتر وقت بگذارید. مثلا برای دیوارها از رنگ های مورد علاقه خود استفاده کنید یا دکورهای کوچک ایجاد کنید. همچنین استفاده از رنگ های روشن و سفید میتواند فضای کلی آپارتمان شما را بزرگتر نشان دهد.

مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم

اتاق نشیمن یکی از فضاهایی است که معمولا کارشناسان معتقدند این بخش یکی از ارزان ترین بخش ها در بازسازی آپارتمان می باشد.

برای آغاز کار ابتدا باید دیوارهای فرسوده و قدیمی را نوسازی کنید. معمولا طراحان دکوراسیون داخلی کاری به دیوارهای حمال ندارند و این دیوار هارا را تخریب نمیکنند زیرا به هیچ عنوان کار صحیحی نیست و میتواند منجر به تخریب ساختمان شود.برای نوسازی دیوارها ابتدا باید دیوارهای نمدار و خراب را تا رسیدن به لایه آجری تراشید. در مرحله بعدی باید یک لایه گچ و خاک بر روی دیوار کشید.و پس از خشک شدن گچ و خاک باید سفید کاری را با گچ شروع کرد تا دیوارها با ظاهری نو و جدید نمایان شوند.

قرار دادن کانتر در صورتی که فضای مناسبی در آشپزخانه دارید،به شدت توصیه می شود. کانتر حتی جایگزین خوبی برای کابینت میباشد زیرا شما میتوانید از فضای زیرین آن به جای قفسه ها و کابینت استفاده کنید. دیوارهای آشپزخانه در صورت وجود کاشی میتوانند تعویض یا مرمت شوند. کاشی کاری دیوار با چسب یکی از روش های ساده برای تغییر دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه است. روش کم هزینه بعدی برای بازسازی رنگ کردن کاشی و سرامیک آشپزخانه است.

منبع مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم

انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1579

به "مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برای بازسازی بنا چطور آغاز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید