مهاجم خارجی پرسپولیس آخر هفته به تهران می آید

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چند روز پیش به صورت رسمی اعلام نمود تیمش دو مهاجم خارجی احتیاج دارد. یکی از این خارجی ها، کاسیانو دیاس، مهاجم برزیلی باشگاه ویزلا پرتغال است. بازیکنی که ادعا شده برای قراردادی 2 ساله با پرسپولیس به توافق رسیده و قرار است به تهران بیاید.

مهاجم خارجی پرسپولیس آخر هفته به تهران می آید

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که عنوان شده بود او در حال آماده سازی پرواز برای رسیدن به ایران است، ولی حالا خبر می رسد کاسیانو دوباره در تمرینات باشگاه پرتغالی حاضر شده و قید سفر به ایران را زده است. آنچه که این ورود را به تاخیر انداخته هزینه 350 هزاردلاری باشگاه پرتغالی است. کاسیانو هنوز یک فصل دیگر قرارداد دارد و ویزلا برای صدور رضایتنامه طلب 350 هزاردلار نموده است. اگرچه با رایزنی این رقم به 300 هزاردلار کاهش پیدا نموده، ولی ویزلا گفته تا زمانی که این پول به حساب باشگاه واریز نشود اجازه خروج به بازیکنش را نخواهد داد. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس هم وعده داده این رقم تا انتها هفته به حساب باشگاه پرتغالی خواهد نشست و این بازیکن اواخر هفته به تهران خواهد آمد.

درباره توانایی های کاسیانو دیاس، ولی حرف و حدیث زیاد است؛ عده ای با توجه به 33 ساله بودن و نرخ گلزنی این بازیکن، او را مهاجمی نامناسب برای پرسپولیس توصیف می نمایند. عده ای هم با توجه به فیزیک این مهاجم، او را مناسب با سیستم موردنظر یحیی برای پرسپولیس دانسته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1829

به "مهاجم خارجی پرسپولیس آخر هفته به تهران می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم خارجی پرسپولیس آخر هفته به تهران می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید