میلان حاضر به فروش بن ناصر به پاری سن ژرمن نشد

به گزارش مجله زیتوا، باشگاه میلان حاضر نیست هافبک الجزایری خود را به مشتری فرانسوی اش بفروشد.

میلان حاضر به فروش بن ناصر به پاری سن ژرمن نشد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت le10sport فرانسه، باشگاه میلان پیشنهاد پاری سن ژرمن برای خرید اسماعیل بن ناصر که رقم آن 30 میلیون یورو بود را رد کرد.

طبق ادعای این سایت، این اولین پیشنهادی است که پاریسی ها برای خرید بن ناصر ارائه نموده اند اگرچه رقم آن پایین تر از حدی بود که حتی میلانی ها را به فروش بازیکن شان وسوسه کند. با این حال انتظار می رود که لئوناردو، مدیر ورزشی PSG بار دیگر برای خرید بازیکن بااستعداد پیشین تیم فوتبال امپولی اقدام کند.

میلان تابستان سال گذشته بن ناصر را در ازای 16 میلیون یورو خرید. روسونری پیش از آنکه بن ناصر با الجزایر قهرمان جام ملت های آفریقا گردد و به عنوان بهترین بازیکن آن تورنمنت هم معرفی گردد، با او به توافق رسیده بود.

بن ناصر در این فصل برای میلان 23 بازی رسمی انجام داده است و اگرچه در آنها تنها یک پاس گل داده، اما خیلی سریع به مهره ای کلیدی در خط میانی تیم تبدیل شده است. گفته می گردد، پاری سن ژرمن برای اینکه میلان را به فروش بن ناصر 22 ساله راضی کند باید حداقل 40 میلیون یورو پیشنهاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 703

به "میلان حاضر به فروش بن ناصر به پاری سن ژرمن نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان حاضر به فروش بن ناصر به پاری سن ژرمن نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید