نامه پسر باهوش به پدری که زود قضاوت می کرد ، پدرجان، من با دختری فرار نموده ام که ایدز دارد ، پدر عزیزم می خواستم یادآوری کنم که...

به گزارش مجله زیتوا، پدر که از کنار اتاق پسرش رد می شد با تعجب دید که رختخواب خلاف همواره مرتب است و همه چیزهایی که روی زمین اتاق ریخته، جمع شده و سرجای شان گذاشته اند.

نامه پسر باهوش به پدری که زود قضاوت می کرد ، پدرجان، من با دختری فرار نموده ام که ایدز دارد ، پدر عزیزم می خواستم یادآوری کنم که...

به گزارش خبرنگاران، در ادامه چشمش به پاکت نامه ای افتاد که روی بالش گذاشته شده بود. روی پاکت نوشته شده بود، به پدرم! در این هنگام با نگرانی و کنجکاوی پاکت را باز کرد و آن را خواند:

پدرجان!

الان که این نامه را می خوانید من کیلومترها از شما دورم. با استیسی، دختری که شما نمی شناسید و دوست من است، فرار نموده ام. او دختر خوبی است، من می خواهم با او ازدواج کنم. می دانم که شما او را قبول نمی کنید، زیرا النگوها و گوشواره های زیادی به خودش آویزان نموده است و همه جای بدنش پر از خال کوبی است. او چند سال از من بزرگتر است و ما با هم خوشبخت خواهیم شد.

او یک تریلی کنار جنگل دارد و با آن هیزم حمل می نماید، بنابراین می تواند خرج ما را بدهد. استیسی چشمان مرا به حقیقت های زیادی باز کرد.

ضمناً دعا می کنم علم آن قدر پیشرفت کند که راهی برای درمان ایدز پیدا گردد، تا استیسی هم حالش بهتر گردد. نگران نباش پدر، من الان 15 سالم است و... من بالاخره یک روز به خانه برمی گردم و شما می توانید نوه های خود را ببینید.

پسرتان، جان.

بعدالتحریر:

پدر عزیزم! هیچ کدام از حرف هایی که بالا نوشتم، حقیقت ندارد، من خانه دوستم تام هستم. فقط می خواستم یادآوری کنم که خیلی چیزهای بدتری از یک کارنامه مدرسه که روی میز تحریرم گذاشته ام، وجود دارد.

دوست تان دارم!

وقتی وضع بهتر شد و من در امان بودم، تلفن کنید برگردم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1969

به "نامه پسر باهوش به پدری که زود قضاوت می کرد ، پدرجان، من با دختری فرار نموده ام که ایدز دارد ، پدر عزیزم می خواستم یادآوری کنم که..." امتیاز دهید

1 کاربر به "نامه پسر باهوش به پدری که زود قضاوت می کرد ، پدرجان، من با دختری فرار نموده ام که ایدز دارد ، پدر عزیزم می خواستم یادآوری کنم که..." امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه پسر باهوش به پدری که زود قضاوت می کرد ، پدرجان، من با دختری فرار نموده ام که ایدز دارد ، پدر عزیزم می خواستم یادآوری کنم که..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید