نقص فنی در پرواز تهران-اهواز و بازگشت هواپیما به فرودگاه مهرآباد، انتقال مسافران با پرواز جایگزین

به گزارش مجله زیتوا، رضایی فر از بروز نقص فنی در پرواز تهران-اهواز هواپیمایی آتا و بازگشت هواپیما به فرودگاه مهرآباد اطلاع داد.

نقص فنی در پرواز تهران-اهواز و بازگشت هواپیما به فرودگاه مهرآباد، انتقال مسافران با پرواز جایگزین

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ترکیبی بالی زمستان 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسن رضایی فر مدیرکل دفتر آنالیز سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از نقص فنی در پرواز تهران به اهواز باعث اطلاع داد و گفت: پرواز شماره 5627 شرکت هواپیمایی آتا که قرار بود ساعت 11 امروز 16 ای ماه از فرودگاه مهرآباد راهی اهواز گردد پس از یک ساعت تاخیر در ساعت 12 پرواز کرد.

رضایی فر با بیان این که هواپیما از نوع MD 83 و به شماره ثبت EP-TAO بوده است، توضیح داد: چند دقیقه بعد از پرواز خلبان اعلام می نماید که هواپیما مشکل ارابه فرود دارد. حدود 20 دقیقه پرواز اجرا شده بود، اما هواپیما بعد از اعلان نقص فنی سالم در فرودگاه مهرآباد می نشیند و مسافران پیاده شده اند.

او ادامه داد: اکنون نیز شرکت هواپیمایی آتا به دنبال این است که با یک شرکت جایگزین مسافران را به مقصد برساند. همچنین مسوولان آتا منتظر ارسال قطعه یدکی از تبریز هستند تا بعد از نصب هواپیما به پرواز برگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 409

به "نقص فنی در پرواز تهران-اهواز و بازگشت هواپیما به فرودگاه مهرآباد، انتقال مسافران با پرواز جایگزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص فنی در پرواز تهران-اهواز و بازگشت هواپیما به فرودگاه مهرآباد، انتقال مسافران با پرواز جایگزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید