احتیاج استان کرمان به 215 هزار مترمربع فضای آموزشی برای رسیدن به میانگین سرانه کشوری

به گزارش مجله زیتوا، خبرنگاران/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: سرانه فضاهای آموزشی موجود و مورد احتیاج، به منظور جلب مشارکت خیرین در حوزه مدرسه سازی، اطلاع رسانی و احتیاجها و کمبودها بیان گردد.

احتیاج استان کرمان به 215 هزار مترمربع فضای آموزشی برای رسیدن به میانگین سرانه کشوری

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

سیدمهدی طبیب زاده در نشست کمیسیون مسئولیت های اجتماعی با موضوع آنالیز مسائل توسعه فضای آموزشی استان کرمان اضافه کرد: فعالان مالی عضو اتاق کرمان همیشه در حوزه های خیرخواهانه مانند درمان، توانبخشی، حمایت از زندانیان، آموزش، اشتغال و حتی مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

وی ادامه داد: گمان ما این بود که با توجه به وجود نهادهای مختلف در مدرسه سازی و همچنین عبور از موج جمعیتی اوایل انقلاب، دیگر احتیاج به ساخت مدرسه نیست که در حال حاضر آمارها نشان می دهد این احتیاج همچنان وجود دارد.

طبی زاده، توضیح داد: بر اساس آمارهای ارائه شده میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور 5.2 مترمربع است که این سرانه در استان کرمان 4.9 و در شهر کرمان 4.2 است و برآوردها نشان می دهد که برای رسیدن به میانگین سرانه کشوری به ایجاد 215 هزار مترمربع فضای آموزشی احتیاج داریم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ادامه داد: اتاق با موضوع کمیسیون مسئولیت های اجتماعی کوشش می نماید با استفاده از تجربیات مدرسه سازی در گذشته و گرد هم آوردن فعالان مالی، در این حوزه نیز یاری کند.

براساس این گزارش رئیس کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق کرمان نیز در ادامه این نشست تکریم و احترام گذاشتن به خیرین به ویژه مدرسه سازان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: نامگذاری خیابان ها و معابر شهری به نام خیرین، قدردانی و جویای احوال آنها بودن از جمله موارد تکریم این فعالان مالی است. حسین نجف آبادی اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف در زمینه جذب خیرین به منظور مشارکت در امر مدرسه سازی باید برنامه های مدون داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 349

به "احتیاج استان کرمان به 215 هزار مترمربع فضای آموزشی برای رسیدن به میانگین سرانه کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج استان کرمان به 215 هزار مترمربع فضای آموزشی برای رسیدن به میانگین سرانه کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید