هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سود عملیاتی رسید

به گزارش مجله زیتوا، نماینده وزیر راه در امور مجامع، از عبور ایران ایر از نقطه سر به سر خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در هما، این شرکت باوجود هزینه های ثابت بالا و تحریم های ظالمانه، از نقطه سر به سر عبور کرد و توانست به سود عملیاتی برسد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سود عملیاتی رسید

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد، گفت: بهبود عملکرد شرکت در حوزه های اصلی کسب و کار شامل فروش بلیت مسافر و بار، خدمات زمینی، خدمات فنی و مهندس، کیترینگ و غیره، استفاده کارامدتر از منابع انسانی و فیزیکی، کنترل هزینه ها و استفاده بهتر از هزینه های ثابت از جمله عوامل تاثیرگذار در بهبود عملکرد شرکت بود.

وی ادامه داد: در این سطح از سودآوری، کارکرد اهرم های عملیاتی شرکت شروع شد که این اقدام فرصتی طلایی در راستای جهش سودآوری های آینده شرکت محسوب می شود.

آدم نژاد اضافه نمود: پیش بینی می شود با انجام برنامه های توسعه ناوگان هما در سال 1398 و افزایش درآمد های فروش شرکت، روند سودآوری شرکت رشد چند برابری داشته باشد؛ بنابراین گزارش جلسه مجمع عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در گزارش عملکرد منتهی به سال 1397 روز 13 مهر 1398 برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 179

به "هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سود عملیاتی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سود عملیاتی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید