پیشکسوت پرسپولیس پیشنهاد مدیریت را رد کرد

به گزارش مجله زیتوا، محمد خاکپور بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در جام جهانی 1998 فرانسه، اخیراً با پیشنهاد قائم مقامی این باشگاه از سوی رضا درویش مدیرعامل تازه سرخپوشان روبرو شده است. خاکپور که پیش از این در مقدماتی المپیک 2016 ریو، راهنمایی تیم زیر 23 سال کشورمان را در اختیار داشت، پس از سرانجام این مأموریت از پست های فنی و مدیریتی فوتبال دور بوده است و به همین علت برای بسیاری جالب توجه بود که آیا این بار حاضر می گردد به فوتبال برگردد یا خیر.

پیشکسوت پرسپولیس پیشنهاد مدیریت را رد کرد

سرمربی سابق تیم زیر 23 سال کشورمان در واکنش به این اتفاق و پیشنهاد قائم مقامی باشگاه پرسپولیس، متنی را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد که عیناً در زیر می آید:

هوالحق

هر که در عشق سر از قله برآرد هنر است

همه تا دامنه کوه تحمل دارند

این افتخار را داشتم که در گذشته به عنوان بازیکن در خدمت تیم پرسپولیس باشم و از این فرصتی که به من داده شد، به افتخارات بسیاری دست یافتم و به همین خاطر همیشه سپاسگزار این باشگاه و هواداران آن هستم.

پرسپولیس تیمی مردمی و باریشه است که حضور و عضویت در هر پستی در این باشگاه برای هر شخص باعث افتخار و مباهات است و عملکرد این تیم بزرگ و نتایجش تأثیری مستقیم در زندگی روزمره هوادارانش دارد.

امروز صحبت هایی مبنی بر لطف و عنایت مسئولان باشگاه و اراده آنها در گماردن بنده در یکی از پست های مدیریتی باشگاه سؤالاتی را در اذهان عمومی و محافل ورزشی به وجود آورده است که لازم دانستم تا دیدگاه خود را به سمع و نظر علاقه مندان به این بحث برسانم.

مدیریت یک امر کاملاً تخصصی و قابلیتی است و با توجه به اینکه انسان صاحب اختیار است و اختیار داشتن برای او مسئولیت ایجاد می نماید، بنابراین انسان به دلیل اینکه در بسیاری از اعمال و کارهای خود اختیار دارد، باید جوابگوی اعمال خود باشد و عواقب آن را بپذیرد.

لذا همانطور که عرض کردم عملکرد تیم پرسپولیس تأثیر مستقیم در زندگی روزمره هوادارانش دارد و شخصی که مدیریت این باشگاه را اختیار می نماید، باید متخصص، قابل و مسئولیت پذیر باشد که اینجانب خود را در این زمینه به مقدار کافی قابل نمی دانم.

اگر امروز معیشت مردم و زندگی روزمره آنها دچار چالش و در معرض خطر است، به همین خاطر است که عده بی شماری از مسئولان به این امر توجه ننموده و پست های مدیریتی را بدون تخصص و قابلیت اشغال نموده اند.

امیدوارم این دیدگاه در جای جای بدنه مدیریتی کشور، موردنظر قرار گیرد تا از عملکرد ما عواقب مثبت و بهینه ای عاید مردم عزیز گردد.

پرسپولیس همیشه در قلب هوادارانش زنده است و برترین ها را برای تیم محبوبم آرزومندم.

محمد خاکپور

1400/10/26.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1695

به "پیشکسوت پرسپولیس پیشنهاد مدیریت را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت پرسپولیس پیشنهاد مدیریت را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید