پیگیری مطالبات باغداران سیاب

به گزارش مجله زیتوا، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات باغداران سیاب پیگیری می گردد.

پیگیری مطالبات باغداران سیاب

جهت دریافت خدمات طراحی پلان ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران لرستان: محمدرضا مبلغی تاکید نمود: در اسرع وقت برق پمپ های باغات سیاب وصل گردد و اقدامات لازم جهت ساماندهی عادلانه سهمیه آب برای باغداران صورت گیرد.

وی اضافه کرد: برای حمایت از باغداران سیاب، مسئولین ذی ربط در جهت تنظیم کمترین آب بها از باغداران برنامه ریزی نمایند.

مبلغی بیان نمود: برای ایجاد اشتغال و فراهم آمدن عرضه بهتر تولیدات و محصولات منطقه به بازار ، توسعه صنایع تبدیلی در تنگ سیاب لازم است.

وی ادامه داد: لایروبی رودخانه سیاب و پیگیری آن به وسیله مسئولین ذی ربط لازم است واین درحالی که بعلاوه جلسه ای با حسن نژاد مدیر کل آب منطقه ای در رابطه با مسائل و مسائل مربوط به آب شهرستان های کوهدشت و رومشکان برگزار گردید.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ردیف ملی برای سد خسروآباد دریافت شده است و از این پس اعتبارات سالانه برای آن درنظر گرفته می گردد .

وی ادامه داد: مطالعات مرحله اول و دوم سد خسرو آباد در حال اجرا و به روز رسانی است و تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

مبلغی اضافه کرد:ضرورت پمپاژ آب از رودخانه سیمره برای شهرستان رومشکان، بخش کوهنانی، بخش طرهان و هم چنین دشت کشماهور بخش درب گنبد که موجب احیاء و رونق کشاورزی در این منطقه ها می گردد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس توضیح داد: بودجه های دولتی کفاف هزینه های انتقال آب را نمی دهد و بایستی در این زمینه از سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 1478

به "پیگیری مطالبات باغداران سیاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مطالبات باغداران سیاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید