کالدرون: دروغ می گویند؛ حرف های را بعد از بازی خواهم گفت

به گزارش مجله زیتوا، سرمربی پرسپولیس قبل از بازی با نساجی با بیان اینکه دروغ هایی گفته می شود تا من با مردم فاصله بگیرم، گفت: پس از بازی، حرف های زیادی برای گفتن دارم.

کالدرون: دروغ می گویند؛ حرف های را بعد از بازی خواهم گفت

به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در چارچوب دیدارهای معوقه هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر اضافه کرد: برای ما هر بازی یک فینال است. همه بازی ها سخت است و طبیعی است همه می خواهند در برابر ما پیروز شوند. ما با نهایت احترام به تیم مقابل دوست داریم این بازی را با پیروزی تمام کنیم و نیم فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره قراردادش با پرسپولیس گفت: این اتفاقی است که شش ماه پییش افتاده است و نمی خواهیم درباره آن صحبت کنیم و فقط می خواهم به بازی فکر کنم. سرمربی پرسپولیس درباره برنامه هایش برای این تیم اضافه کرد: من از شرایط امروز تیم خیلی راضی هستم. بعضی از سختی ها طبیعی و بعضی از مسائل هم غیر عادی بود، اما با آن روبرو شدیم.

وی اضافه کرد: راضیم جانشین مربی ای هستم که موفقیت های زیادی برای تیم به ارمغان آورده است. اینکه فلسفه جدیدی به تیم بیاید زمان می برد. وقتی شما مسئولیت تیمی را بر عهده داشته باشید که قبلا قهرمان بوده، آوردن فلسفه جدید زمان بر است.

کالدرون ادامه داد: رابطه خوبی بین من و بازیکنان وجود دارد و من از این بابت راضیم. ما هدف مربی قبلی را دنبال می کنیم و آن این است که قهرمان شویم. من این چالش را پذیرفتم، چون می دانستم این بازیکنان وقتی سه بار قهرمان شدند می توانند قهرمانی چهارم را به دست آورند.

وی درخصوص گلایه هایش از باشگاه گفت: متاسفانه کسانی هستند که حقیقت را بیان نمی کنند. من در این مدت سکوت کردم، چون می خواستم به کارم ادامه دهم و روی هدفم متمرکز باشم.

کالدرون اضافه کرد: هدف من ایجاد یک تیم جدید بود و به این دلیل، از مسائل شخصی خود حرف نمی زنم. آن ها می خواهند تمرکز مرا برهم بزنند و باعث نگرانی من شوند.

وی اضافه کرد: پس از بازی در این رابطه بیشتر حرف می زننم، چون بازی مقابل نساجی برای من در اولویت است. من شش ماه تلاش کردم که تیم ثبات داشته باشد و ما به این هدف رسیدیم.

  • خطر بزرگ | کالدرون به سیم آخر زد
  • لیست خروج کالدرون؛ ستاره ای که فکرش را هم نمی کنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: من دوست دارم به کارم در تیم ادامه دهم و شرایطی را مطرح خواهم کرد ضمن اینکه ما یک تیم عالی داریم و برای ادامه کار، نیاز به چند بازیکن و یک سازمان دهی جدید داریم.

کالدرون با اشاره به اینکه من آرامش خود را حفظ کردم و آن ها نتوانستند آرامش من را به هم بزنند گفت: فردا می خواهیم یک راضیی خوب را به هواداران بدهیم. ما شادی های تیم را در بازی های بیرون از خانه داشتیم. ما با نهایت احترام به تیم حریف، می خواهیم بازی را ببریم و هواداران خود را راضی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مطلبی که در صفحه شخصی اش در فضای مجازی منتشر شده و اینکه شایعه شده بود شخص دیگری صفحه او را مدیریت می کند گفت: صفحه شخصی من توسط خودم و پسرم کنترل می شود و ترجمه فارسی آن مطلب هم با تایید من اجرا شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه دروغ هایی گفته می شود که من با مردم فاصله بگیرم. من از هواداران می خواهم صفحه شخصی من را دنبال کنند. من حقیقت را آنجا بیان می کنم. باعث تاسف است که این دروغ بچرخد که شخص دیگری صفحه من را مدیریت می کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: zeetova.ir شناسه مطلب: 420

به "کالدرون: دروغ می گویند؛ حرف های را بعد از بازی خواهم گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: دروغ می گویند؛ حرف های را بعد از بازی خواهم گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید